Vraag

Geen internet, geen tv, geen wifi

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Volgens klantenservice KPN is er een landelijke storing waar veel mensen last van hebben. Het gaat om internet en tv via adsl. De experia box blijft maar zoeken naar verbinding (rood licht, afgewisseld met knipperend blauw) Ik kan hierover niks over vinden op het forum of elders op internet. Wat is er nu aan de hand. Weet iemand meer hierover. Storin bij mij sinds  7 januari jl.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Jansch123, welkom op het forum!

Je hebt helemaal geen diensten meer? Dat lijkt me niet de bedoeling. Zou je de volgende gegevens in jouw forumprofiel (privé) willen invullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN, zodat ik met je mee kan kijken? Geef je me hier een seintje zodra je profiel is ingevuld?

Via de helpdesk van KPN is me inmiddels duidelijk geworden dat er een storing is in de wijk centrale die aanstaande donderdag hopelijk wordt  opgelost

Reputatie 7
Badge +10

@Jansch123 Dank voor het invullen van je profiel! Wat ontzettend balen dat er een storing is in de wijkcentrale, ik zie inderdaad dat er op donderdag tussen 10.00 - 12.00 uur een monteur gepland staat om dit te verhelpen. Daarnaast las ik dat je een noodpakket hebt gekregen voor de tussentijd. Ik hoop dat donderdag alles is opgelost!

Ik heb nog wel een paar opmerkingen over het noodpakket:

  • de handleiding voor plaatsing van simkaart in mobile wifi is volstrekt onduidelijk. Ik ben er eindeloos mee bezig geweest en kreeg ook nog verkeerd advies van helpdesk. Een goed youtube filmpje zou al heel veel schelen 
  • ik kan nog steeds niet thuis werken omdat ik hiervoor mijn desktop nodig heb en die heeft geen WLAN.
  • Digitenne is geen goede vervangen omdat je veel kanalen mist, niet kunt pauzeren, niet kunt opnemen
Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Jansch123, ik zal je feedback intern doorgeven. Het betreft hier natuurlijk wel (en het woord zegt het al) een noodpakket, om in de tussentijd toch wat hoognodige zaken te kunnen regelen via internet en tv te kunnen kijken. In deze tijden met thuiswerken allesbehalve ideaal, dat snap ik wel. Hopelijk is het donderdag opgelost nadat de monteur is geweest!