Beantwoord

Geen tv, internet en telefoon

  • 21 October 2020
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik geen vaste telefoon, internet en tv. Nadat ik ruim een half uur in de wacht heb gestaan kreeg in eindelijk iemand te pakken. Deze dame is amen met mij gaan kijken wat er aan de hand is. Dus diverse stekkers in de meterkast eruit en weer erin. Na 15 minuten werd duidelijk dat er een monteur moet komen want de lampjes werkten niet op het kastje. Ze ging even kijken en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en weer 30 minuten in de wacht. Vervolgens zegt de man aan de telefoon dat er een ticket is gemaakt en dat ik wordt gebeld. Wanneer of hoe en wat kon me niet worden verteld. Op de vraag waar een klacht kan worden ingediend omdat ik het echt niet vind kunnen dat men geen antwoord kan geven op de vraag wanneer een monteur, kon hij geen antwoord geven. het was nu eenmaal zo. 

Vanmorgen weer contact gezocht en nu via de chat. Ook hier kan geen helderheid worden gegeven wat er aan de hand is. Het kan buiten de woning liggen, bijvoorbeeld een kabelbreuk of zoiets. Ook hier kan men geen antwoord geven op de vraag wanneer komt er duidelijkheid en wanneer komt de monteur. Ik vindt dit een ZEER slechte zaak en ben erg teleurgesteld in KPN. Ook begin ik boos te worden omdat KPN er eigenlijk helemaal niet mee zit dat wij, klanten, deze problemen hebben. Ze komen niet met oplossingen en blijven vaag over waar het probleem kan liggen en op de vraag wanneer een en ander opgelost wordt moeten ze ook het antwoord schuldig blijven. HEEL SLECHT.

 

icon

Beste antwoord door ikbenboos 21 October 2020, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet, tv en telefoon en dat je geen duidelijk antwoord hebt gekregen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij voor jou uitzoeken of wij wel meer duidelijkheid kunnen geven. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt aangevuld? We horen graag van je!

Hallo Vikash, inmiddels ben ik gebeld door een medewerker van KPN en is afgesproken dat vandaag om 15.00 uur de monteur komt. Het is nu 15.40 uur en er is nog niemand geweest en ik ga er vanuit dat het wat uitloopt. Ik hoop wel dat er nog iemand gaat komen want ik heb 2 uur verlof gepakt van mijn werk. 

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi, ik zie dat de monteur is ingepland tussen 15 en 17 uur. Dit betekent helaas wel dat de monteur tot 17 uur de tijd heeft om langs te komen. Laat je ons hier even weten hoe het afloopt met de monteur?

De monteur is vanmiddag geweest en binnen 20 minuten was het probleem opgelost.  Er is een nieuw kastje geplaatst en alles werkt weer prima!  Compliment voor KPN en de vriendelijke monteur. Ik ben superblij dat alles toch heel snel is opgelost! Dankjewel hiervoor. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel goed om te horen! Leuk dat je even de moeite neemt om het te laten weten :-).