Beantwoord

Geen wifi en vast bellen door kabelbreuk in Zaanstad

  • 24 September 2019
  • 3 reacties
  • 221 keer bekeken

Vanaf vanmiddag rond 14.30 is de wifi uitgevallen en kunnen we niet meer vast bellen. Dit schijnt vanavond rond 21.00 uur pas opgelost te zijn. We maken hierdoor veel onnodige kosten. Ik neem aan dat we hiervoor een schadevergoeding krijgen.

Met vriendelijke groet,
WWanda van der Hulst
icon

Beste antwoord door wjb 24 September 2019, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dat denk ik niet. De wereld vergaat niet als je ff een paar uur geen internet hebt hoor...
Reputatie 7


Bron.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Wandavanderhulst1970, welkom op het forum. Heel erg lastig lijkt me, als je een poos zonder diensten zit. We hebben met man en macht gewerkt aan een oplossing en gisteravond is het gelukkig dan ook inderdaad opgelost. Wjb geeft hierboven al aan hoe het zit met compensatie. Een vergoeding voor gemaakte kosten voor bijvoorbeeld het bellen met een mobiele telefoon, bieden we niet. Excuses voor het ongemak!