Beantwoord

geluid overlast straatkast

  • 21 July 2020
  • 6 reacties
  • 395 keer bekeken

Staat buiten kast voor de deur.Koeling in geplaast.Maakt dag en nacht brommend en zoemend geluid.Kan niet meer slapen met de raam open.Heb ook hinder als ik op de terrasĀ zit of als ik naar buiten ga.Kan iets aangedaan worden.De kast is niet ontworpen voor koeling daarom de geluid.

adress van de kast

Hubert Smeetstraat 16

6245GA

Eijsden

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 July 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @LoretteĀ . Wat een narigheid.

Heb je een foto van die kast? Soms is er verwarring of ā€˜ie wel of niet van KPN is.

Je kunt trouwens ook 0800 0150Ā bellen. Dan wordt het direct opgepakt.Ā 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Heb je niets aan dat nummer je word van de kastje naar de muur gestuurd,ze helpen jouw helemaal niet.Heb een nummer kunnen bemachtigen van de technische dienst,3 keer gebeld,ze herkennen een probleem met de ventilatoren.2 keer beloof een monteur de sturen voor anderen ventilatoren te plaatsen,maar na 2 week nog niet gebeurt.Wat een bedrijf.

Slaap nog altijd met de ramen dicht

Dus ze zijn niet eens geweest? Begrijp ik dat goed?

Ik zal intern een melding voor je maken.Ā  Een foto zou me daarbij wel helpen. Kun je een kiekje van dat apparaat maken? Dan zet ik het door.Ā 

Kpnkast
Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā  de kast is niet ontworpen voor koelingĀ  ,het zijn 2 ventilatoren geplaats onderaan de kas en die blazen de lucht naar boven.Onderaan de zijkanten van de kast zijn 2 openingen.Maar boven is er geen ,en de kast word onder druk gezet omdat de lucht niet naar buiten kan.De lucht probeer naar buiten te komen via de openingen tussen de deuren en de kast en dat maakt het geluid.Heb vaker met monteur gepraat en erkennen het probleem maar ze mogen niets doen.De ventilatoren werken met de temperatuur in de kast hoe warmer buiten hoe sneller ze draaien.Maar dat schijn niemand te begrijpen bij Kpn. Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā 

Ā 

Even U aandacht aub.

De KPN doet helemaal niets met uw klacht, u moet een brief Email schrijven naar de betreffende Gemeente waar u zich in bevind.

Ā 

Deze zijn verantwoordelijk wat er in hun gemeente gebeurt. Je moet handhaving aanvragen voor geluidsoverlast en iligale activiteiten. De kast mag op een industrieterrein staan, maar niet in een woonwijk.

Ze zullen trachtenĀ dat de kast er wel mag staan, maar een beetje jurist poets zo doorheen.

De meeste overlast wordt veroorzaakt door het plaatsen van een Disla. Dit is een omvormkast ( computer) om koper signaal te versterken en om te zetten naar glasvezel.Ā 

De ventilatoren kunnen niet genoeg koeling leveren in de kast, waardoor de ventilatoren volle toeren blijven draaien. Dit stopt wanneer de kast wordt geopend. Daarom zal een monteur het probleem niet herkennen. Overigens bestaat er reĆ«le kans op brandgevaar.Ā 

Ā 

De gemeente heeft de absolute plicht om te handhaven. Dat de KPN niet zijn abonnement kan leveren na afsluiting is niet uw probleem.Ā 

Kortom.

Ā 

De gemeente is altijd uw aanspreekpunt.

Hou de brief kort en krachtig.Ā 

Ā 

Ā 

Ā