Beantwoord

Geluid schakelkast

• 6 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

De KPN schakelkast achter ons huis maakt hinderlijk geluid (zoem- en pieptoon), waarschijnlijk afkomstig van de ventilator. Dit was ook al het geval voordat het zeer warm weer werd. Zou het op prijs stellen als KPN dit kan oplossen.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Paul5 15 augustus 2018, 22:16

Beste Joran,
De monteur is afgelopen vrijdag langs geweest en we hebben elkaar toen ook gesproken. Hij heeft de ventilator en warmtewisselaar bekeken en geen afwijkingen gevonden. Tijdens zijn bezoek maakte de kast geen hinderlijk geluid - het was toen 's ochtends vrij vroeg en nog fris. In het weekend hoorde ik het geluid wel weer, in de middag toen de zon scheen en het warmer was.

Ik hou het in de gaten en als de geluidhinder terugkomt laat ik het weten.

Ben in ieder geval blij met de reactie van KPN in het forum en van de monteur.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag Paul, goed dat je het meldt. Ik laat er direct werk van maken. Ik begrijp dat je hier in het verleden ook problemen mee hebt gehad (Hinderlijk geluid schakelkast). Helaas kan ik het contact dat je met Koen had niet meer teruglezen, we zijn een tijd terug overgestapt op een nieuw forum. Kun je mij het adres van de straatkast in een privébericht sturen? Dan sturen we een monteur aan om dit op te lossen.
Reputatie 7
Badge +27
Hey Paul, ik heb terugkoppeling gekregen dat er op dit moment geen geluidsoverlast is. En dat de monteur ook met jou contact heeft gehad. Is het nu in orde? Als het onverhoopt toch weer begint, een berichtje hier plaatsen is genoeg. We sturen dan direct een nieuwe monteur aan.
Beste Joran,
De monteur is afgelopen vrijdag langs geweest en we hebben elkaar toen ook gesproken. Hij heeft de ventilator en warmtewisselaar bekeken en geen afwijkingen gevonden. Tijdens zijn bezoek maakte de kast geen hinderlijk geluid - het was toen 's ochtends vrij vroeg en nog fris. In het weekend hoorde ik het geluid wel weer, in de middag toen de zon scheen en het warmer was.

Ik hou het in de gaten en als de geluidhinder terugkomt laat ik het weten.

Ben in ieder geval blij met de reactie van KPN in het forum en van de monteur.

Reageer