Beantwoord

Veel geluid uit KPN schakelkast

  • 17 April 2019
  • 17 reacties
  • 2441 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
De schakelkast naast het adres ******, Eindhoven maakt sinds enkele weken een irritant, hoogfrequent geluid. Heb dit ook al aan de gemeente doorgegeven, maar er verandert niks. Kan een bericht op dit forum helpen?

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Nadia 26 April 2019, 14:29

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Frankj,

Wat vervelend dat er een irritante geluid hoorbaar is. Zou je eens een foto kunnen plaatsen van die desbetreffende kast?
Reputatie 1
Badge

Reputatie 7
Badge +22
Oké, daar zal dan een KPN moderator zich bezig mee moeten houden, dan zullen hun een KPN monteur sturen naar die wijkkast.
Reputatie 7
Hallo @Frankj, welkom op het KPN Forum. Een bericht hier helpt zeker. Ik zal het meteen doorgeven aan onze Infra Support Desk. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je mobiele nummer? Dan kunnen we jou als contactpersoon informeren / vragen als dat nodig blijkt te zijn. Ik hoor het graag :)
Reputatie 1
Badge
Gedaan (telefoonnummer), alvast bedankt voor de moeite!
Frank
Reputatie 7
Badge +22
Gedaan (telefoonnummer), alvast bedankt voor de moeite!
Frank

Daar zijn we voor, om klanten te helpen. 😉
Reputatie 7
Bedankt @Frankj, ik had de straatnaam + huisnummer vanaf het startbericht in je forumprofiel verplaatst, vanwege de privacy. Maar deze is nu verdwenen? Wil je die ook aanvullen in je profiel? Bedankt alvast 🙂 Oeh, en laat het hier weten als je dat hebt gedaan. Dan kan ik de melding vandaag nog bij Infra doen!
Reputatie 1
Badge
Nadia,
De schakelkast staat op het adres Rietputten 4 in Eindhoven, ikzelf woon in een zijstraat van dat adres, mijn tuin grenst aan de schakelkast. Ik zal bovenstaand adres opnieuw invullen in mijn profiel.
Reputatie 7
Super, dank voor de snelle reactie. Melding is gedaan bij Infra. We pakken dit binnen 2 werkdagen op. Mochten er vragen zijn, je weet me te vinden 🙂
Reputatie 1
Badge
Beste Nadia,

Het kastje staat nog steeds lustig te piepen; ik kreeg gisteren wel een melding dat ene Ruud de Mol (mol006) er iets aan heeft gedaan, maar dan toch zonder merkbaar resultaat! Kan er nog eens naar worden gekeken?
Frank
Reputatie 7
Hallo @Frankj, sorry voor het late bericht. Bedankt voor de feedback. Ik heb Ruud van Infra Support een mail gestuurd met jouw reactie. To be continued... 🙂
Reputatie 7
Hé @Frankj, de ventilator in de kast is door de monteur vervangen. Deze gaf een vervelend geluid. Nu moet -hopelijk- het verschil wel waarneembaar zijn. Is de kast nu weer heerlijk rustig?
Reputatie 1
Badge
Ja, inderdaad een grote verbetering. Hartstikke bedankt voor je hulp!
Namens @Nadia : Graag gedaan! :-)

Hartstikke leuk KPN, met al die kastjes en sneller internet in de wijk, gelukkig zitten wij als sinds mei in de teringherrie van jullie nieuwe wijkverdeelkast!! We melden dit probleem wekelijks al maanden lang en er is nog niks gebeurt!! Schande!! En maar vrolijk brieven in de deur bij iedereen stoppen dat de abonnementen voor snel internet kunnen worden afgenomen. Wanneer komt er eens een oplossing!! 

Reputatie 7

Hey @VeerlevdHeijden, welkom op het KPN forum. Uit je post merk ik enige frustratie, begrijpelijk. Super irritant natuurlijk dat je geluidsoverlast ervaart. We werken graag mee aan een oplossing. Ik hoor graag van je waar dit zich afpeelt? Heb je er last van in je wijk. of ook wanneer je thuis binnen zit? Kun je daarbij een foto plaatsen van het object? Daarmee is de boosdoener beter herkenbaar, mocht de monteur er om moeten zoeken.

Wil je jouw gegevens invullen in je forumprofiel? Postcode + huisnummer, en mobielnummer is voldoende. Ik hoor van je :) 

Reputatie 7

Joe, @VeerlevdHeijden. Ik help graag. Heb je mijn berichtje gelezen? Ik hoor van je :) 

Reageer