geluid uit schakelkast KPN

  • 3 May 2020
  • 17 reacties
  • 381 keer bekeken

Ik heb hier naast mijn tuin ook zo'n lawaai makende schakelkast van KPN staan.

Kan hier de monteur eens naar kijken.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

@Canel . Ik wil graag kijken maar ik heb nog geen idee waar je woont :-)

Kun je jouw profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Heb je er ook een foto bij? Hoe weet je dat het een KPN kast is?

Ik heb postcode en huisnr. ingevoerd bij mijn profiel.

Reputatie 7

Hey @Canel, zou je ook een bereikbaarheidsnummer willen opgeven in je profiel? Zo kunnen we contact met je opnemen als we vragen hebben over het een en ander. Bedankt alvast :) 

Ik heb een bereikbaarheidsnummer ingevoerd bij mijn profiel.

Reputatie 7

Dank voor het aanvullen van je profiel, @Canel. Ik mis nog het antwoord op de vraag van Erwin:

Hoe weet je dat het een KPN kast is?

 

 

 

Reputatie 7

Bedankt, @Canel. Dat lijkt wel op een KPN kast ;)

Ik geef de melding door. Als ik info voor je heb, plaats ik dat hier in het topic.  We komen zo snel mogelijk de kast controleren! 

Dag,

Is de kast al gecontroleerd?

 

 

Reputatie 7

Hey @Canel, daar ga ik vanuit. We sturen binnen 10 werkdagen een technici naar de locatie om de kast te controleren. Is het niet naar tevredenheid? Heb je nog altijd last van geluidshinder, of merk je wel verschil?

Nee, sorry, ik merk geen verschil.

Nog steeds lawaai, niets aan gedaan.

 

Reputatie 7

Hey @Canel, dat is erg vervelend. Ik ga er weer achteraan. Dank voor je melding. Binnenkort komt er een monteur naar kijken, hopelijk is het dan helemaal opgelost! 

Reputatie 7

Hey @Canel, ik ben net gebeld door de aannemer Allinq die de melding oppakt. Ze hebben je proberen te bereiken op het mobiele nummer dat je in je forumprofiel hebt staan, helaas konden ze je niet bereiken. Ze gaan je nu een mail sturen :) Werk in uitvoering. Houd je me hier op de hoogte? 

De firma Allinq heeft inderdaad telefonisch contact met mij gehad en ik heb via de mail bericht ontvangen dat mijn melding betreffende de kast geregistreerd staat. Alvast dank hiervoor.

Reputatie 7

Top, goed om te weten dat jullie contact hebben gehad. Dank voor je bericht, nu maar hopen dat het snel verholpen wordt :) 

Fijn om te lezen in dit forum dat bij Kuipers Albergen de kast minder lawaai maakt. De kast die bij mij staat maakt nog steeds veel lawaai. Geen verbetering gemerkt.

Ik dien hierbij opnieuw een verzoek in om iets aan het lawaai van de schakelkast te doen. Regelmatig is er een monteur bij de kast aan het werk, maar aan de geluidsoverlast doet hij niets.