Beantwoord

Geluidshinder centrale Rubenslaan Soest

Op de Rubenslaan in Soest, ter hoogte van Ruysdaellaan 30, vlak bij de hoek met de Talmalaan, bevindt zich een bakstenen electriciteitshuisje met daarin een internetcentrale. Het huisje bevat geen enkele informatie, maar ik neem aan dat het wordt beheerd door KPN.
In dit huisje bevindt zich een ventilator die een bijzonder irritant geluid maakt met een zeer lage frequentie. Wij hebben hier last van, in de tuin , in de slaap- en zelfs in de huiskamer.

Is het mogelijk dat hier een nieuwe geluidloze ventilator wordt geplaatst?

A. Meijer
Talmalaan 49
3761 AL Soest
icon

Beste antwoord door Alex_P 9 juli 2018, 18:50

We hebben dit hier nagekeken, dit blijkt echter geen centrale centrale van KPN. Durf ook niet te zeggen wat het dan wel is. Ik denk zelf aan een energiekast van de netwerkbeheerder of anders Ziggo?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Dag Jos, welkom op het forum. Kan me voorstellen dat het met dit lekkere weer niet fijn is als je met dit irritante geluid aan het barbecueën bent. Ik heb dit doorgezet naar de beheerders van onze infrastructuur. Dit wordt uiterlijk volgende week opgepakt. Ik durf niet te zeggen wanneer ze daadwerkelijk langs zullen komen, dat zal echter niet lang meer duren.
Reputatie 7
Badge +14
We hebben dit hier nagekeken, dit blijkt echter geen centrale centrale van KPN. Durf ook niet te zeggen wat het dan wel is. Ik denk zelf aan een energiekast van de netwerkbeheerder of anders Ziggo?
Reputatie 7
Badge +14
Dat durf ik niet te zeggen, zover ik weet maakt XS4ALL gebruik van dezelfde kastjes. Je zou het kunnen navragen, ik kan alleen zeggen dat wij op die locatie geen kast beheren.
Ik ben zelf ooit in de centrale geweest toen ik problemen met mijn internet had. De centrale is niet van Ziggo of Stedin. Met beide heb ik contact gehad. Ik ben klant bij xs4all. Heeft het zin hen te benaderen?

Reageer