Beantwoord

Glasvezel storing verholpen maar nog geen signaal

• 4 juli 2018
  • 6 reacties
  • 216 keer bekeken

In ons dorp was vanmiddag een glasvezel storing, nadat dit is opgelost krijgen we alsnog geen glasvezel signaal binnen. Nu komt er morgen een monteur langs maar het lijkt mij dat de storing dan nog niet verholpen is? Als meerdere er nog last van hebben.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 juli 2018, 08:28

Goedemorgen Jelmer, er wordt geen storing gedetecteerd op jouw adres, maar ik meet ook geen verbinding op jouw Experiabox tot nu toe. Daarom is het voor mij noodzakelijk om te weten hoe de lampjes branden op de Experiabox, want er is in ieder geval nog iets aan de hand. Ik begrijp van je dat er vandaag een monteur langs komt. Laten we zijn bezoek nog even afwachten. Als het na zijn bezoek nog niet werkt of er is nog iets onduidelijk hoor ik het graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Jelmer, is het signaal weer up and running bij jou en je buren?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Jelmer, er wordt geen storing gedetecteerd op jouw adres, maar ik meet ook geen verbinding op jouw Experiabox tot nu toe. Daarom is het voor mij noodzakelijk om te weten hoe de lampjes branden op de Experiabox, want er is in ieder geval nog iets aan de hand. Ik begrijp van je dat er vandaag een monteur langs komt. Laten we zijn bezoek nog even afwachten. Als het na zijn bezoek nog niet werkt of er is nog iets onduidelijk hoor ik het graag.
Hallo Marina,

Het gaat om het glasvezel signaal van buiten, dus de experiabox (v10) werkt wel maar ik krijg geen lampje bij glas op het NT kastje. (deze heb ik al meerdere malen van het stroom afgehaald zonder succes.)

Andere mensen in het dorp geven ook aan dat ze nog problemen hebben met het glasvezel.

Groet,
Jelmer
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je gegevens Jelmer. Kun je toelichten welke Experiabox je gebruikt en hoe de lampjes branden op het modem?(een foto sturen kan ook) Begrijp ik goed dat er meerdere mensen last van hebben? Of is er ook een deel van het dorp waarbij het wel weer werkt?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi JelmerF10, wat lastig dat jullie een storing in het dorp hebben gehad. Ik wil voor je uitzoeken waarom je nog steeds geen signaal binnen krijgt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel en mij daarna een bericht sturen?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Aan de hand van deze gegevens kan ik het bekijken.
In ons dorp was vanmiddag een glasvezel storing, nadat dit is opgelost krijgen we alsnog geen glasvezel signaal binnen. Nu komt er morgen een monteur langs maar het lijkt mij dat de storing dan nog niet verholpen is? Als meerdere er nog last van hebben. Is er een andere oplossing?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer