Beantwoord

Glasvezel werkt helemaal niet !

• 1 november 2018
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Wij hebben een volledig nieuwe en ook eerste aansluiting op nieuw aangelegde glasvezel met KPN compleet pakket besteld en deze zou per 1 november 2018 moeten werken. Maar het werkt dus niet. Na telefonisch contact met de helpdesk van KPN is ons mede gedeeld dat er een monteur bij moet komen maar dat kan niet eerder dan 6 november !! Voor een bedrijf zo groot als KPN zou het toch mogelijk moeten zijn om een (storings) monteur te sturen binnen 24 uur.
Gezien dat het lampje van Glas op het ZXHN F3100 op het FTU kastje niet brand likt hert alsog er totaal geen verbinding is. De monteur van Reggefiber heeft verzuimd om de verbinding bij oplevering te testen.
Dus mijn verzoek is stuur gewoon vlot een monteur.
Klantnummer: ***

Admin: Klantnummer weggehaald ivm privacybeleid
icon

Beste antwoord door Jeroen1978 7 november 2018, 11:11

Ja, het probleem is veroorzaakt door de monteur van Reggefiber, de glasvezellijn werd toen niet getest en was ook in de patchkast niet juist aangesloten. Nadat de KPN monteur dit heft vastgesteld en aan Reggefiber heeft gemeld is nog dezelfde dag de verbinding werkend opgeleverd.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Jeroen, welkom op het forum. Geen goed begin van dit abonnement en vervelend, zo net voor het weekend.

Een storingsmonteur kan meestal binnen 24 uur worden aangestuurd. Als de verbinding nog niet heeft gewerkt sturen we eerst een installatiemonteur aan. Een installatiemonteur heeft veel meer tijd om de aansluiting te controleren en de installatie uit te voeren. Wanneer het eenmaal werkt kunnen we altijd een storingsmonteur op korte termijn aansturen, mocht er onverhoopt nog eens een storing zijn. Ik ga ervan uit dat alles dinsdag weer naar behoren werkt. Nog even geduld helaas!
Reputatie 7
Badge +28
@Jeroen1978: Ik begrijp dat de monteur nog tegen wat problemen aanliep maar ik meet nu wel een werkende verbinding. Is het allemaal gelukt?
Ja, het probleem is veroorzaakt door de monteur van Reggefiber, de glasvezellijn werd toen niet getest en was ook in de patchkast niet juist aangesloten. Nadat de KPN monteur dit heft vastgesteld en aan Reggefiber heeft gemeld is nog dezelfde dag de verbinding werkend opgeleverd.
Reputatie 7
Badge +28
Top! De start had beter gekund maar hopelijk kunnen we dit snel achter ons laten. Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat het weten!

Reageer