Beantwoord

Glasvezelverbinding werkt niet

  • 15 July 2020
  • 14 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 1

Vanochtend kreeg ik een sms dat de glasvezelverbinding actief zou zijn.

Ik heb de kpn box aangesloten maar het werkt niet. Er zou in de meterkast op het aansluitpunt ook een lampje moeten branden bij “glas”, echter deze brand niet.

Dat gaf de netwerkmonteur al aan, hij kon daar niks aan doen zei hij. Er zou iemand langs moeten komen, daarna niks meer gehoord. 
Vreemd dat ik dan wel een sms krijg dat de verbinding actief is. Kunt u mij helpen?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 August 2020, 08:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

In theorie zou alles dus moeten werken vandaar de sms. Blijkbaar wordt "het licht " ergens verstoord. Er zal uitgezocht moeten worden waar het fout gaat. 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Jaap Klijnsma, hoewel de aanleiding minder leuk is. Als je deze sms ontvangt, hoort ons netwerk gereed te zijn en zou alles moeten werken als de apparatuur aangesloten is. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik met je mee!

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie, ik heb m’n profiel bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor je reactie, ik heb m’n profiel bijgewerkt

Top! Ik zie dat de wensdatum van de bestelling op 23-07 staat (dat is altijd een maand later bij gebruik van de overstapservice), maar het glaslampje zou inderdaad wel moeten branden. Daar heb ik de technische dienst voor aangestuurd. Zij pakken dit op, en nemen indien nodig contact met je op de komende dagen. Houd er eventueel rekening mee dat ze afgeschermd kunnen bellen.

Reputatie 1

Oke mooi dat jullie dit zo snel oppakken!

dank je

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jaap Klijnsma. Volgens mij is er inmiddels contact geweest, toch? Als ik het goed begrijp is er alsnog een monteur ingepland om dit op te lossen.

Reputatie 1

Ja klopt, volgende week

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie de afspraak inderdaad staan voor de 30e :slight_smile: Laat je ons weten hoe het is gegaan met die monteur?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jaap Klijnsma, hoe is de situatie nu? Ik zie in de monteursbon staan, dat NetwerkNL nog voor je aan de slag moet en dat daarvoor een afspraak zou zijn gemaakt. Zijn ze al langs geweest? Of weet je in ieder geval al wanneer ze hier mee aan de slag gaan?

Reputatie 1

Afgelopen donderdag is er een monteur geweest, hij was met de verkeerde instructies naar ons toegestuurd. Hij zou het modem aansluiten, dat kan ik overigens zelf wel. Maar hij heeft geprobeerd de glasvezelverbinding werkend te krijgen. Dat lukte niet en er moest een andere monteur komen. Die zou binnen 5 uur komen, dus uiterlijk om 15 uur. Uiteindelijk belde ze om 16 uur dat ze niet kwamen. Daarna is er een nieuwe afspraak gemaakt voor komende dinsdag. We moeten nu al2 extra dagen thuis blijven, om de verbinding hopelijk werkend te krijgen. Je begrijpt vast wel dat ik hier zeer ontevreden en teleurgesteld over ben.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als ik dit zo lees snap ik heel goed dat je hier niet zo blij mee bent :slight_frown: Ik kan weinig veranderen aan de situatie, maar hoor dinsdag wel graag of alles dan echt in orde wordt gemaakt, laat je weten hoe het gegaan is?

Reputatie 7
Badge +19

@Jaap Klijnsma Is de monteur gisteren bij je geweest en is alles gelukt? We horen graag hoe het afgelopen is. Geef ook vooral een seintje als we iets voor je kunnen doen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jaap Klijnsma, ik hoop dat geen bericht goed bericht is, en dat na het bezoek van de monteur alles goed geregeld en opgelost is. Zo niet, of als we iets voor je kunnen doen, trek dan vooral aan de bel.

Reputatie 1

Ja, dinsdag is de monteur geweest en alles werkt nu perfect!