Vraag

Graffiti op KPN-kast

  • 13 July 2019
  • 7 reacties
  • 302 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Bij mijn buurt is een kpn kast vol met graffiti. Aub schoonmaken en misschien groen kleuren. Het is naast een fietspad in Schollevaar noord, dichtbij Het Rattenvanger van Hamelen tunnel. Al jaren is het geen prettige gezicht. Bedankt!

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Kan je een foto maken van de straatkast en de postcode + huisnummer van het huis dat het dichtste bij de kast is in je profiel zetten onder klantnummer? Daarmee kan een KPN moderator denk ik wat meer 😉 Maakt het ook wat makkelijker zoeken 🙂

https://forum.kpn.com/settings/profile
Anti graffiti coating er op makkelijker schoonmaken juist een schone kast zal nieuwe graffiti aantrekken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @BiH Ik ga je melding in elk geval doorzetten. Ik heb dan wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, zoals Sjors al vraagt? Dan geef ik het door.
Reputatie 7
Badge +20
Ha @BiH Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht heb je je melding via een ander kanaal doorgegeven? Als ik nog voor je aan de slag kan, zou je dan je gegevens aan mij willen doorgeven?
Ik heb gekeken - adres van de kast is bij de fietspad naast (....)

Reputatie 7
Badge +20
yes, dank je. Ik heb het doorgegeven.

Reageer