Beantwoord

Graffiti verwijderen

  • 4 April 2020
  • 23 reacties
  • 437 keer bekeken

Hallo,

Tegenover mijn huis staat een KPN kast met lelijke graffiti erop.

Kunnen jullie dat weghalen? Het gaat om de Linschotenstraat (tegenover nummer 65) in Haarlem.

Dat zou ik en mijn buren erg weten te waarderen

 

vriendelijke groet 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 April 2020, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +28

De kans op herhaling is natuurlijk groot.

Maar het snelste is denk ik om zelf even een kwastje verf erover heen te smeren. Heb je nog ergens een restje verf staan? 

 

Reputatie 7
Badge +22

De kans op herhaling is natuurlijk groot.

Maar het snelste is denk ik om zelf even een kwastje verf erover heen te smeren. Heb je nog ergens een restje verf staan? 

Dat mag niet hoor @Noordzee, op die kasten mag niet geschilderd worden. Pas op! ☝🏼😂 
 

Maar nu effe serieus, @Fabster zou je hier eens een foto willen plaatsen van die desbetreffende kast? 😉

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fabster, als je daar de hele dag tegenaan moet kijken, snap ik dat je dat na een poosje toch wel zat bent! Zou je de postcode waar het om gaat én je mobiele bereikbaarheidsnummer, in het opmerkingenveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik ga dan een melding aanmaken bij de beheerder van de straatkasten en die willen ook graag de ‘melder’ kunnen bereiken indien nodig :slight_smile:

Dat mag niet hoor @Noordzee, op die kasten mag niet geschilderd worden. Pas op! ☝🏼😂 

Klopt, foei @Noordzee 🤣 Het is verreweg de snelste oplossing, maar het mag absoluut niet :wink:

 

Reputatie 7
Badge +28

HaHaHa @Maja_ , 

Het valt ook niet mee om altijd maar serieus te blijven. Moet ik nu in de hoek staan? 

Hoi @Noordzee 

Ja in de hoek staan. 👻 👻 👻
En lang ook Noordzee.

Reputatie 7
Badge +20

HaHaHa @Maja_ , 

Het valt ook niet mee om altijd maar serieus te blijven. Moet ik nu in de hoek staan? 

Verder vertoon je onberispelijk gedrag dus ik zal het dit keer door de vingers zien :wink:

Hoi @Noordzee  @Maja_ 
 

HaHaHa @Maja_ , 

Het valt ook niet mee om altijd maar serieus te blijven. Moet ik nu in de hoek staan? 

Verder vertoon je onberispelijk gedrag dus ik zal het dit keer door de vingers zien :wink:

hé nee hé, had er mij zo op verheugd.
Noordzee in de hoek.
Alstublieft Maja, zet hem in de hoek.
Niet lang dan, maar eventjes toch wel.:wink:

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan nu niet meer @genetic, ik heb nu al gezegd dat het niet hoeft :sweat_smile: Het is vooral belangrijk om consequent te blijven bij dit soort situaties, als ik nu van mening verander en hem wél in de hoek zet, geeft dat tegenstrijdige signalen en levert dat verwarring op. Mocht het binnenkort weer uit de hand lopen, dan mag @Noordzee in ieder geval even een minuutje op de gang!

Reputatie 7
Badge +20

Hee @Fabster, ik zie nog geen aangevulde gegevens in je profiel, of een andere reactie. Als je graag wil dat ik een melding doorzet,  zou je de postcode waar het om gaat én je mobiele bereikbaarheidsnummer, in het opmerkingenveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik ga dan een melding aanmaken bij de beheerder van de straatkasten en die willen ook graag de ‘melder’ kunnen bereiken indien nodig :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hi @Fabster, als je daar de hele dag tegenaan moet kijken, snap ik dat je dat na een poosje toch wel zat bent! Zou je de postcode waar het om gaat én je mobiele bereikbaarheidsnummer, in het opmerkingenveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik ga dan een melding aanmaken bij de beheerder van de straatkasten en die willen ook graag de ‘melder’ kunnen bereiken indien nodig :slight_smile:

Dat mag niet hoor @Noordzee, op die kasten mag niet geschilderd worden. Pas op! ☝🏼😂 

Klopt, foei @Noordzee 🤣 Het is verreweg de snelste oplossing, maar het mag absoluut niet :wink:

 

Ik heb de gegevens aangevuld. bedankt voor je reactie!!! Ik ben gewoon thuis hoor :D

Reputatie 7
Badge +20

Thanks, ik heb de melding doorgezet!

Ik hoop dat er snel iets aan gedaan gaat worden, door Corona worden de prioriteiten echter wel anders gesteld, kan dus zijn dat je er vanuit huis nog best een poosje tegenaan mag kijken:sweat_smile:

 

Reputatie 7
Badge +22

Thanks, ik heb de melding doorgezet!

Ik hoop dat er snel iets aan gedaan gaat worden, door Corona worden de prioriteiten echter wel anders gesteld, kan dus zijn dat je er vanuit huis nog best een poosje tegenaan mag kijken:sweat_smile:

 

Ik denk ook eerlijk gezegd dat dit geen hoge prioriteit heeft. Omdat klanten wel gewoon de diensten hebben van KPN. :wink: Hoge prioriteiten worden pas gegeven als er diensten van KPN uitvallen.

Reputatie 7
Badge +24

Aan de andere kant... dit is denk ik niet iets wat KPN zelf gaat doen denk ik. Zullen ze wel gewoon uitbesteden aan een ander bedrijf. Dus dan weet je het niet.

Reputatie 7
Badge +22

Aan de andere kant... dit is denk ik niet iets wat KPN zelf gaat doen denk ik. Zullen ze wel gewoon uitbesteden aan een ander bedrijf. Dus dan weet je het niet.

Ja dat klopt, dat is een ander bedrijf die dat doet. Die huurt de KPN in, maar vertel me niet welke want dat weet ik niet! :joy::rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +24

Dan hoeven ze dat alleen maar ff door te geven. En ondanks corona moet dat doorgeven wel lukken lijkt me...

Reputatie 7
Badge +20

Goed nieuws @Fabster, ik heb de terugkoppeling ontvangen dat er wel degelijk iets aan gedaan gaat worden ondanks de Corona maatregelen! Ik denk dat er 1 eenzame poetser op pad gestuurd gaat worden voor dit klusje :wink:

De verwachting is wel dat het nog enige weken zal duren voordat het kunstwerk tegenover jou aan de beurt is, doorgaans gaat er een week of 3 overheen. Er wordt een bevestiging naar mij gestuurd zodra ze er mee bezig gaan, ik laat het je direct weten als het zo ver is :blush:

Dat is inderdaad goed nieuws!! Kijken of ik de eenzame poetser een kopje koffie kan toeschuiven van een veilige afstand. Hartstikke bedankt!!

Reputatie 7
Badge +20

Top, ik denk dat het kopje koffie erg gewaardeerd gaat worden! :blush::coffee:

Reputatie 7
Badge +22

Top, ik denk dat het kopje koffie erg gewaardeerd gaat worden! :blush::coffee:

😂 Dat denk ik ook wel! 👍🏼

De koffie wordt koud, hoor. Er is nog steeds niemand langsgeweest om de kast schoon te maken.

Kan jij er voor zorgen dat dit alsnog gebeurd?

 

Alvast bedankt

Martijn

Reputatie 7
Badge +20

:flushed: duurt lang!

Ik zal de communicatie hierover even opzoeken en om opheldering vragen! Als ik meer weet hoor je weer van me :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik gok dat er nog steeds niemand langs is geweest (ik heb tenminste geen reactie meer gezien op mijn vorige verzoek) dus ik heb ze nogmaals even achter de broek aangezeten! Hopelijk ditmaal dan ook echt met enig succes :wink::fingers_crossed_tone1: