Beantwoord

Gratis telefoon?

  • 7 June 2020
  • 5 reacties
  • 435 keer bekeken

Dag, ik open Safari en krijg een pop up van KPN; feest ik kan telefoon winnen en ja iPhone of Samsung gewonnen; alleen 1,50 € portokosten.

Hoe kan dit want er stonden veel positieve reacties bij?

 

*Admin: link verwijderd

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 June 2020, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Het kan ook niet @JOG ,

Dit is nep, net als die positieve reacties en alleen bedoeld om jou via phishing privé-informatie en/of geld afhandig te maken.

Niet op ingaan en nergens op klikken!!

 

Wil je aub deze (potentieel gevaarlijke) link nog even weghalen, via de drie puntjes rechts en 'bewerk’.

Reputatie 7

Kan jij die link weghalen uit je bericht.

Je kunt je bericht tot één uur na plaatsing wijzigen via de drie puntjes rechtsonder het bericht.

Dit is een phishing bericht waar je absoluut niet op moet reageren!!!

Schoon de cache van jouw browser op en verwijder de cookies. Je zou dan (voorlopig) weer verlost moeten zijn van die popup.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JOG. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het linkje voor jou verwijderd. Ik zie dat RBxx en wjb al een antwoord hebben gegeven op jouw vraag. Op de pagina “Wat is een phishing mail” lees je hier meer over. 

Dag, dank; ik heb inmiddels alle cookies verwijderd maar vraag mij af hoe dit kan met KPN?

Reputatie 7

Dit zijn "gewoon" crimineeltjes die een bestaande site "injecteren" met een doorverwijzing naar die "Gefeliciteerd" site.