Beantwoord

Haperend TV beeld

  • 20 June 2020
  • 29 reacties
  • 502 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds de coranatijd heb ik last van haperend beeld. Ben inmiddels teruggegaan van HD-kwaliteit naar SD-kwaliteit. Is iets beter geworden. maar nog heel slecht. Vervolgens heb ik bij KPN de Fritzbox  7583 aangeschaft en dat heeft niet geholen. Behalve dat ik nu gebeutenissen log heb. Ik zie achtereenvolgens: (1) DSL synchronisatie  van kabel 2 begint (training) (2) Er heeft een aanpassing van de DSL-gegevenssnelheid op kabel 2 plaatsgevonden. Andere dynamische aanpassing automatisch uitgevoerd (zonder melding) (3) DSL op kabel 2 antwoord niet. (Geen DSL synchronisatie uitgevoerd). Deze meldingen komen achtereenvolgens uren lang wat het tv kijken erg onaangenaam maakt. Is hiervoor een oplossing of is Ziggo de alternatieve oplossing? Wordt er tamelijk onaangenaam van. Met vriendelijk groet Hans Reijner.

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 July 2020, 16:46

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Geen probleem, fijn om te horen! Laten we het nog even aankijken :blush:  

Hoi Susan,

Vanmiddag contact gehad met de kpn specialist. Probleem is opgelost. Het bleek een losse connector op KPN apparatuur. Ben heel blij met alle hulp en met name jouw bemoeienis.

De bon is afgesloten en nogmaals dank en verder veel succes verder met het KPN Forum

Groetjes en een fijne vakantie

Hans Reijner

Beste Jeroen,

wacht svp op de KPN moderator Susan. Zij gaat je echt helpen zoals bij mij is gebeurd. Heb even geduld. Een haperende tv is echt super vervelend. Maar bij mij is het door specialisten echt goed opgelost. 
fijne avond

gr Hans 

Reputatie 7
Badge +21

 @Reijnerh  top! Heel fijn om te horen, en uiteraard graag gedaan! Voor @Jeroen van dijk wordt een eigen topic aangemaakt, dan kunnen we deze namelijk sluiten :blush:

 

Hallo, ik heb last van haperend beeld bij terugkijken. Laatste tijd ook bij gewoon tv kijken. Ik heb alles al geprobeerd zoals o. a. modem opnieuw opstarten. Helpt niet. Bij Telfort had ik nooit problemen. Het is begonnen sinds de overname door kpn.. Kan iemand mij helpen om dit vervelende probleem op te lossen.

 

Vr groet, Jeroen 

 

Reageer