Beantwoord

Hinderlijk geluid schakelkast - Vleeshouwersstraat Dordrecht

  • 17 June 2019
  • 13 reacties
  • 517 keer bekeken

  1. Bij warmer weer maakt de schakelkast hinderlijk geluid - goed te horen op ons terras. In het verleden is een nieuwe, stillere ventilator geplaatst en dit heeft het probleem toen opgelost - maar het geluid komt nu terug. Wat kan hieraan gedaan worden?
  2. Ander topic: sinds gisteren staan de deuren van de schakelkast open - wat zou er gebeuren als.... Een buurvrouw heeft hierover gebeld , maar KPN heeft nog geen actie ondernomen. Nog maar een melding langs deze weg dus.
Alvast bedankt!
Paul

NB: hinderlijk geluid treedt dus op bij gesloten kast, en meer nog nu de kast open is.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
* Topic verplaatst naar het juiste board
icon

Beste antwoord door Paul5 17 July 2019, 12:29

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Paul5

Wat vervelend dat er weer problemen zijn met de kast, zou je eventueel hier een foto kunnen plaatsen van die kast? Ik leeds dat de kast ook open staat? Dat is dan zeker niet goed!
Reputatie 7
Hey @Paul5, dat geluid moet vast erg irritant zijn. En dat de deuren open staan zal zeker niet helpen. Ik vraag me dan ook af hoe dat mogelijk is? 🤔

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je mobiele nummer? Dan houden we je op de hoogte wanneer we geweest zijn. En we kunnen je bereiken als dat nodig is. Geef je hier een seintje? Dan kan ik de melding voor je doorgeven 🙂
Reputatie 7
He @Paul5, ik zie dat ik niet volledig was in mijn voorgaande post. Kun je in je forumprofiel ook aangeven waar deze kast zich bevindt? Postcode en huisnummer. Het helpt ook als je een foto hier plaatst van het object, dat scheelt de monteur weer zoeken 😉 Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
@Paul5, kan je een status update geven? Ik heb helaas nog onvoldoende informatie om aan de slag te kunnen. Ik hoor graag van je 🙂
Forumprofiel bevat de GPS coördinaten van de kast. Er is blijkbaar een monteur langs geweest, de kast is nu weer afgesloten. Momenteel geen geluidshinder, hopen dat dat zo blijft als de buitentemperatuur weer oploopt.
Reputatie 7
Bedankt voor de update @Paul5! Fijn om te horen dat het inmiddels is gefixt 😎
Beste KPN,
De kast is gesloten, dat is gefixt.
Nu na een paar dagen blijkt het geluid nog steeds hinderlijk aanwezig op ons terras en ook binnen bij geopend raam/deur. Graag jullie actie daarop. Alvast bedankt !
Reputatie 7
Hey @Paul5, je mag me gewoon Nadia noemen hier 🙂 Ik ga er voor je achteraan. Zou je daarvoor je postcode en huisnummer in je forumprofiel willen invullen? Dan weten we zeker dat er iemand op de juiste locatie langskomt. De GPS-coördinaten wijken zo'n 100 km af van de woonplaats die in je forumprofiel hebt staan 😉
Hoi Nadia, heb het profiel uitgebreid met postcode & huisnummer voor de volledigheid. GPS coördinaten zijn correct, de Vleeshouwersstraat & Sint Jacobsplein liggen in het centrum van Dordrecht. Bedankt alvast voor het opvolgen.
Reputatie 7
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Paul5. Ik heb de melding uitstaan. We zullen er binnen 5 werkdagen naar gaan kijken. Als ik nieuws heb, meld ik dat meteen aan je uiteraard 🙂
Reputatie 7
Bijna vergeten te melden. De monteur heeft de kast gemaakt. Er is geen geluidshinder meer. Kan jij dat beamen, @Paul5? 🙂
Monteur heeft inderdaad de ventilator vervangen. Situatie is OK nu.
Bedankt!
Paul
Reputatie 7
Yes, bedankt voor de terugkoppeling @Paul5. Dan sluit ik nu je topic af. Mocht je nog wel eens een vraag hebben, je weet me te vinden 😉

Reageer