Beantwoord

Hulp gevraagd: valse e-mail ontvangen

  • 23 May 2021
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb een valse jmail ontvangen, het kan zijn dat ik iets ingedrukt hebt, las in de digital krant dat zij  dan van mijn nummer gebruik kunnen maken en ik voor de kosten opdraai, bijzonder slechte service dat ik hen  KPN telefonisch niet kan berijken.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 May 2021, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Antoonnel51, welkom op ons forum! Dit soort dingen zijn altijd wel schrikken!
Ik wil graag een paar links met je delen.

Hier vind je alles over actuele phishing mails:  https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm

In dit onderstaande topic staat uitleg over de Flubot malware die momenteel rond gaat(die je bedoelt volgens mij).


Als je toch graag even met ons wilt bellen kun je ons altijd bereiken op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb per ongeluk een valse e-mail vd Rabobank geopend.  Op de link geklikt verder niets gedaan.

 

Wat moet ik doen met mijn telefoon,  kan dit kwaad of niet?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @M. Bo, hem alleen openen moet geen kwaad kunnen zolang je maar nergens op geklikt hebt verder.

Mocht je toch twijfelen of je telefoon willen scannen kan je dat doen met KPN Veilig, deze zit gratis bij je thuis abonnement in.