Beantwoord

Ik ontvang minimaal 4x per dag een storings update sms terwijl erg geen storing is

  • 28 November 2021
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik krijg nu minimaal 4x per dag de sms :

Het oplossen van de storing duurt helaas langer dan verwacht. We verwachten dat de storing rond 28-11-2021 14:00 uur is opgelost. Groet, KPN
 

met iedere keer een andere datum / tijd. 
Ik heb me ooit in het verleden aangemeld voor een bepaalde storing. Maar die is niet meer geldig. Hoe stop ik deze vervellende sms. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 November 2021, 13:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PaSav ,

Dit kun je zelf aanpassen in Mijn KPN. 

Eerst inloggen

Klik rechtsboven op profiel.

Dan zie je links jouw contactgegevens.

Verwijder daar jouw 06-nummer en zet bv een e-mailadres neer als dat er nog niet staat. 

Ik heb geen mijnKPN meer, krijg iedere twee maanden een factuur voor vast bellen meer niet.

Ik kan dus ook geen producten koppelen aan mijn mijnKPN id wat ik voor dit forum heb aangemaakt.

En als ik probeer met mijn oude email adres in te loggen wat op de factuur staat, krijg ik een mailadres niet herkend, dus kan ook geen ww reset doen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @PaSav! Dit lijkt mij een irritant probleem, goed dat je er hier een melding van maakt!

Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Het gaat mij dan om jouw postcode en huisnummer en 06 nummer waar jij deze storingsupdates op ontvangt. Weet jij nog voor welke storing jij je aangemeld hebt?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik krijg sinds afgelopen woensdagavond ook telkens hetzelfde bericht. 11 in totaal nu.

Meestal verstuurd om 8.30 16.30 en 20.30u

Reputatie 7
Badge +16

@Zjoske, bedankt voor jouw signaal! Ik heb er intern navraag over nagedaan en hoop van harte dat de storing in de loop van deze avond ook opgelost is! :fingers_crossed_tone4: