Beste antwoord door Vikash
Goedemorgen @Johan17659 en welkom op het forum!
Ik heb het gelijk voor jou nagekeken. De verbinding met het netwerk van KPN is nog niet klaar. Uitvoering hiervan staat gepland op 24/07/2018. Deze verbinding is door de backoffice opnieuw aangeboden aan het netwerk, omdat een eerdere poging niet goed ging. Daardoor kan het zijn dat de datum waarop de verbinding nu verwacht wordt, anders is dan dat je misschien in eerste instantie had verwacht.
We moeten wachten tot de verbinding van KPN opgeleverd is voordat we het modem kunnen aansluiten. Deze backoffice afdeling zal je verder op de hoogte houden hiervan. Als het goed is heb je per sms een terugbel nummer met pincode ontvangen. Dit nummer kan je gebruiken om in contact te komen met deze afdeling.
Ik ga er vanuit dat dit probleem snel verholpen wordt door mijn collega's en dat je z.s.m. gebruik kan maken van onze diensten. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag van je!