Beantwoord

Internet en tv

• 23 juli 2018
  • 8 reacties
  • 152 keer bekeken

Vandaag een aansluiting gekregen voor internet en tv maar niets werkt
icon

Beste antwoord door Vikash 24 juli 2018, 09:08

Goedemorgen @Johan17659 en welkom op het forum!

Ik heb het gelijk voor jou nagekeken. De verbinding met het netwerk van KPN is nog niet klaar. Uitvoering hiervan staat gepland op 24/07/2018. Deze verbinding is door de backoffice opnieuw aangeboden aan het netwerk, omdat een eerdere poging niet goed ging. Daardoor kan het zijn dat de datum waarop de verbinding nu verwacht wordt, anders is dan dat je misschien in eerste instantie had verwacht.

We moeten wachten tot de verbinding van KPN opgeleverd is voordat we het modem kunnen aansluiten. Deze backoffice afdeling zal je verder op de hoogte houden hiervan. Als het goed is heb je per sms een terugbel nummer met pincode ontvangen. Dit nummer kan je gebruiken om in contact te komen met deze afdeling.

Ik ga er vanuit dat dit probleem snel verholpen wordt door mijn collega's en dat je z.s.m. gebruik kan maken van onze diensten. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Johan17659
Heb je glasvezel of DSL?
Welke Experiabox heb je en branden er ook lichtjes in een andere kleur dan groen en zo ja welke kleur en welk lichtje?

Als je dat nog niet gedaan hebt zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer in je forumprofiel , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Goedemorgen.
Ik heb DSL eerste twee lampjes branden groen.
De derde brand niet.
En de vierde oranje.
Hij geeft de foutcodes 840 845 en 846
Klantnummer
Reputatie 7
Badge +18
@Johan17659
Johan dit moet je hier niet plaatsen dit is een openbaar forum !
Klik de link aan die ik je hierboven stuurde
Je hebt een uur de tijd om je eigen bericht nog te editen, verwijder het maar en vul het in je forumprofiel in
Reputatie 7
Badge +18
Als ik je foutcodes bekijk, ben je nog niet aangesloten,
Een webcare medewerker neemt dit z.s.m. over en helpt je verder.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is fout gegaan zie ik, heb webcare ingeschakeld en er spoed op gezet.
Oké vriendelijk bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @Johan17659 en welkom op het forum!

Ik heb het gelijk voor jou nagekeken. De verbinding met het netwerk van KPN is nog niet klaar. Uitvoering hiervan staat gepland op 24/07/2018. Deze verbinding is door de backoffice opnieuw aangeboden aan het netwerk, omdat een eerdere poging niet goed ging. Daardoor kan het zijn dat de datum waarop de verbinding nu verwacht wordt, anders is dan dat je misschien in eerste instantie had verwacht.

We moeten wachten tot de verbinding van KPN opgeleverd is voordat we het modem kunnen aansluiten. Deze backoffice afdeling zal je verder op de hoogte houden hiervan. Als het goed is heb je per sms een terugbel nummer met pincode ontvangen. Dit nummer kan je gebruiken om in contact te komen met deze afdeling.

Ik ga er vanuit dat dit probleem snel verholpen wordt door mijn collega's en dat je z.s.m. gebruik kan maken van onze diensten. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag van je!

Reageer