Vraag

Internet problemen

Badge
Ik ben sinds 1 mei verhuist en de monteur kon pas na drie weken komen om alles aan te sluiten. Drie weken lang met een noodpakket waarbij er alleen problemen waren. Geen internet en weinig tv kijken door de storingen. Eindelijk na drie weken gebruik kunnen maken van een goede service tot na drie weken een storing kwam. Ik heb kpn gebeld en er kwam geljk een monteur die het zou verhelpen . Die kon het niet verhelpen dus kwam monteur twee alles door meten. Er werd ook maar gelijk een noodpakket aangevraagd waar internet jawel een week van heeft gewerkt. Ik ben nu op vakantie maar bel dagelijks vanuit mijn vakantie adres naar kpn om de problemen eens op te. lossen. Eerste telefoontje het noodpakket zou worden opgewaardeerd er gebeurde niets de dag erop weer gebeld en hetzelfde verhaal.Gisteren kwamen ze er achter ja hoor het noodpakket zou worden geactiveers. Wij zitten nu half augustus en hebben wel.geteld drie weken internet en tv gehsd van kpn. Bellen kost mij alleen geld want er gebeurd niets. Ondertussen wel extra betalen om nog met mijn zoon contact tenkunnen houden. Mijn mobiel al meerdere keren moeten opwaarderen on 5 dagen van mijn vakantie naar kpn te bellen. Mijn zoon zijn mobiel steeds opwaarderen want kpn werkt al bijna vier maanden niet. Is er iets ondernomen door kpn jawel loze beloften en verder niets!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi Engelina! Wat een naar verhaal. En dat je vakantie nu ook aldoor in beslag wordt genomen door deze ellende. Wil je je profiel updaten met privégegevens? Dan kan ik meekijken en zien of dit op korte termijn opgelost gaat worden.
Badge
Ik ben benieuwd of het updaten van mijn profiel het gewenste effect heeft want na bijna vier maanden ellende.is dat niet te geloven. Ik heb kpn vanaf 2012 en nooit problemen gehad tot ik.ging.verhuizen.
Reputatie 7
Badge +14
Dank voor je gegevens, Engelina. Ik zie dat er een tijd terug een ticket is aangemaakt. ( wegvallende diensten.) Daar is een monteur op ingepland en die gaat zo te zien vandaag komen. Ben jij dan weer thuis? Of is er iemand aanwezig om de monteur te ontvangen?

Reageer