Beantwoord

internet storing Almere Poort

  • 24 July 2019
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Sinds halverwege de middag is er een storing in Almere Poort waardoor ruim 3.500 huishoudens zonder internet en tv zitten. Waarom vermeldt de postcode check dat er geen storing in dat gebied bekend is? Veel mensen rommelen nu voor niks aan hun modem in de veronderstelling dat het probleem bij hen ligt. Ik moet via de media vernemen dat erven grote storing is. Dat getuigt niet bepaald van een klantgerichte instelling van KPN. De tip om je mobiele nummer in je account te vermelden zodat je via sms op de hoogte wordt gehouden gaat niet op. Het is oorverdovend stil.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 July 2019, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Piepsum

Op alle storingen.nl staat het wel vermeld, https://allestoringen.nl/storing/kpn/almere-stad

En op Tweakers https://tweakers.net/nieuws/155478/kpn-xs4all-en-tweak-klanten-in-almere-poort-hebben-geen-internet-door-storing.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Hai Tycha,

Dat had ik vanmiddag ook gelezen maar het punt is meer dat de postcode check die info zou moeten geven. Zelfs op dit moment terwijl de storing nog niet is opgelost ruim 8 uur later, is die info daar niet te vinden.
Reputatie 7
Badge +11
Ben het met je eens,een moderator zal hier hopelijk duidelijkheid over geven, sterkte met de storing nog
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Piepsum, welkom op het forum! Wat vervelend dat je een poos zonder diensten hebt gezeten. Ik zie hier dat de storing in Almere donderdag tegen het einde van de middag weer was verholpen. Het probleem was een beschadigde glasvezelkabel door werkzaamheden van een derde partij. Een storing als dit zal normaliter op de website verschijnen. Ik kan op dit moment alleen niet meer controleren of deze storing op donderdag daar nog zichtbaar is geweest. Ik geef je ervaring hiermee in ieder geval intern door.