Beantwoord

internetkast buiten


Reputatie 1
Badge

Bij mij aan het midden staat een Internet kast die maakt een bromert geluit behoorlijk irritant ik slaap al dagen niet van ik hoop dat er nu toch een keer wat aan gedaan kan worden ik ben het echt behoorlijk zat van zo kast dicht bij mijn huis 

icon

Beste antwoord door Lisa 8 August 2020, 11:31

Bekijk origineel

141 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de volgende reactie mogen ontvangen van de achterliggende afdeling:

Goedemorgen Lisa,

Wat vervelend om te vernemen dat je hier helemaal niets over hebt gehoord.

Mijn welgemeende excuses hiervoor. 

Ik heb een lopende ticketnummer omtrent deze melding: M2006 3601

Voor hoe ik het nu in kan zien wordt deze melding vanaf vandaag binnen max. 10 werkdagen opgepakt, mochten de klachten hierna nog steeds aanhouden, dan verneem ik dit graag!

 

Het ticket is dus wel goed doorgekomen en ligt op de stapel. Ik heb nog geen goed niet, maar wel het nieuws dat de juiste partij het serieus in behandeling neemt. 
Jullie horen dus nog van mij. :blush:

Reputatie 7
Badge +22

Wat fijn @Lisa dat het wordt opgepakt, hopelijk ook heel snel! 😉 @Albergen kuipers, we zitten er bovenop! We zijn er steeds mee bezig, en het komt echt goed.

Ik mag toch hopen dat die vervelende, lawaaimakende kast die hier bij mij staat ook onder dit lopende ticketnummer valt.

Reputatie 7

Ik mag toch hopen dat die vervelende, lawaaimakende kast die hier bij mij staat ook onder dit lopende ticketnummer valt.

Daar zou ik maar niet vanuit gaan.

Reputatie 2

Ik mag toch hopen dat die vervelende, lawaaimakende kast die hier bij mij staat ook onder dit lopende ticketnummer valt.

Ja, het ticket betreft alle bestaande KPN kasten binnen Nederland. 

Reputatie 7
Badge +17

@Canel Het ticket gaat specifiek om deze kast, maar het probleem is bekend bij dit type kast. Het zou me niet verbazen als er een oplossing komt voor al deze kasten en niet alleen voor de kast van @Albergen kuipers. Dit moeten we even afwachten…

Reputatie 1
Badge

En weer 2 nachten  slecht  geslapen door die kast weg met die kast 😢🤣

Reputatie 1
Badge

En daar  gaan we weer weer niet kunnen  slapen  van die elendige  rot kast k.p.n  bedankt  daar voor heel erg  mooi  weg met die kast :joy::joy: 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Ik wort  er nu toch echt heel moedeloos van  

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Er zijn nu 7 werkdagen verstreken. Als het goed is krijgen we (of ik) binnen drie werkdagen een reactie van de desbetreffende afdeling. :fingers_crossed: 
 

Reputatie 7
Badge +22

@Albergen kuipers Er zijn nu 7 werkdagen verstreken. Als het goed is krijgen we (of ik) binnen drie werkdagen een reactie van de desbetreffende afdeling. :fingers_crossed: 
 

Sorry @Lisa, maar ik vind wel dat het allemaal lang duurt bij die desbetreffende afdeling. Dit had toch veel eerder opgelost kunnen worden? 😉

Reputatie 1
Badge

@Albergen kuipers Er zijn nu 7 werkdagen verstreken. Als het goed is krijgen we (of ik) binnen drie werkdagen een reactie van de desbetreffende afdeling. :fingers_crossed: 
 

Sorry @Lisa, maar ik vind wel dat het allemaal lang duurt bij die desbetreffende afdeling. Dit had toch veel eerder opgelost kunnen worden? 😉

Dat vindt ik ook namelijk 

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis Schreve De betreffende afdeling heeft het nog niet zo lang in beheer. Ik heb het eerst bij de juiste partij moeten neerleggen. Dit ging helaas niet helemaal feilloos. My bad dus dat het zo lang heeft geduurd. Ik heb hier wel van geleerd, want ik weet nu bij wie ik voortaan wél moet zijn en ook vooral bij wie ik NIET moet zijn. 
Ik hoop dat ze met goed nieuws komen! :fingers_crossed:

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve De betreffende afdeling heeft het nog niet zo lang in beheer. Ik heb het eerst bij de juiste partij moeten neerleggen. Dit ging helaas niet helemaal feilloos. My bad dus dat het zo lang heeft geduurd. Ik heb hier wel van geleerd, want ik weet nu bij wie ik voortaan wél moet zijn en ook vooral bij wie ik NIET moet zijn. 
Ik hoop dat ze met goed nieuws komen! :fingers_crossed:

Bedankt voor jou info Lisa.

Reputatie 1
Badge

Afgelopen  nacht  weer slecht  kunnen slapen  ik verneem  niet veel  meer  als jullie   zo kast  voor de deur hadden staan  met een irritant  geluit  wat hadden julie  gedaan nou ik denk dat dan de kast op een andere  plek  en waar om moeten wij zo grote kast  voor  de deur  hebben  staan maar ja daar hebben  julie  geen last van en kijk er ook niet tegen aan

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Ik heb van de week het bericht ontvangen dat mijn collega's de ventilator hebben/gaan vervangen. Omdat je er gisteren nog last van had, betwijfel ik of de reparatie als is uitgevoerd. Ik heb het wederom nagevraagd. 
Gek trouwen, dat je niets gehoord hebt van deze partij:persevere: . Ook dit heb ik nagevraagd:nerd: .

Reputatie 1
Badge

Het zal allemaal wel ik wil nu echt dat er wat aan gedaan  wordt  de maat is nu echt  een keer vol vindt  het niet leuk  meer :rage::sob::rage::sob: 😡😡😡😡😡😡😭😭😭😭😭doe er wat aan  anders ga ik andere stappen  onder nemen  dit meen ik echt los het op !

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers De achterliggende partij geeft aan dat ze jou rechtstreeks op de hoogte willen houden, dan hoef ik er niet steeds tussen te zitten en erachteraan mailen. Zij willen jou direct bellen/mailen wanneer er een update is. Is het een idee als ik jouw contactgegevens doorzet, zodat mijn collega's jou direct kunnen benaderen? 
Als je dit graag wilt, kun je dan je 06-nummer en/of e-mailadres invullen in je profiel? Dan geef ik je gegevens door.  :kissing_closed_eyes:

Reputatie 1
Badge

Ze mogen  me wel mailen

************ mijn mobiel krijgen ze niet.

 

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Ik heb je mailadres doorgezet. :blush:

Hallo @Albergen kuipers ,je wilt het asap opgelost hebben en je wilt je telefoonnummer niet geven:thinking:

Reputatie 7

Hallo @Albergen kuipers ,je wilt het asap opgelost hebben en je wilt je telefoonnummer niet geven:thinking:

En daar is mijns inziens niets mis mee, het rapporteren van planningen, acties en resultaten t.a.v. die straatkast kan prima via mail.

Reputatie 1
Badge

Vindt  ik ook

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Omdat ik tussen de communicatie uit ben en dus niets meer verneem van de oplossende partij. Ben ik benieuwd of jij inmiddels iets gehoord hebt. Heeft iemand (via de e-mail) contact met je opgenomen? Is er meer bekend over de mogelijke oplossing?
Laat het vooral weten als ik iets voor je kan betekenen in deze. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb nog helemaal  niks gehoord  en ook nog niemand gezien  nou ben ik overdag ook aan het werk en ga over 2 weken  op vakantie 

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Ik zit ze op de hielen! Je hoort van ons.

Reageer