Beantwoord

internetkast buiten


Reputatie 1
Badge

Bij mij aan het midden staat een Internet kast die maakt een bromert geluit behoorlijk irritant ik slaap al dagen niet van ik hoop dat er nu toch een keer wat aan gedaan kan worden ik ben het echt behoorlijk zat van zo kast dicht bij mijn huis 

icon

Beste antwoord door Lisa 8 August 2020, 11:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

141 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Mijn collega's hebben je op 27 juli het volgende bericht gestuurd. 

“Goedemiddag,

Wij hebben opnieuw een monteur aangestuurd om het geluidsoverlast te verhelpen, wij hopen dat dit z.s.m. wordt opgelost.
Een exacte tijd is moeilijk aan te geven, wij houden u op de hoogte als er updates zijn.

Als u vragen heeft kunt u ons bellen, de melding is aangemaakt onder nummer: ****************

 

Reputatie 4
Badge +2

@Albergen kuipers Mijn collega's hebben je op 27 juli het volgende bericht gestuurd. 

“Goedemiddag,

Wij hebben opnieuw een monteur aangestuurd om het geluidsoverlast te verhelpen, wij hopen dat dit z.s.m. wordt opgelost.
Een exacte tijd is moeilijk aan te geven, wij houden u op de hoogte als er updates zijn.

Als u vragen heeft kunt u ons bellen, de melding is aangemaakt onder nummer: ****************

 

Wat ik zelf jammer vindt van zo'n reactie, is dat je 2 maanden na de start van dit topic een reactie krijgt waar je niets hebt om je aan vast te houden. 

Temen als "zo spoedig mogelijk" zijn een dooddoener. Wat is zo spoedig mogelijk? Wanneer de monteur terug is van vakantie (zeg maar 3 weken) of wanneer er een nieuwe kast wordt geplaatst ( bijvoorbeeld enkele maanden of jaren). De klant kan hier niets mee en weet niet of en wanneer hij wat kan verwachten.

Er staat " een exacte tijd is moeilijk aan te geven". De klant vraagt volgens mij ook geen "exacte" tijd. Alleen wanneer er een oplossing komt. Dat kan ook zijn uiterlijk 1 september, of voor de kerst.

Maar dan heb je als klant iets in handen.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Raim, welkom hier! Ik begrijp je standpunt. Ik had graag een concreet plan van aanpak gedeeld met een einddatum in het vooruitzicht. Helaas is Allinq de verantwoordelijke partij voor de afhandeling van dit probleem. 
Wij zijn op dit moment slechts een doorgeefluik. :sweat:

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Raim, welkom hier! Ik begrijp je standpunt. Ik had graag een concreet plan van aanpak gedeeld met een einddatum in het vooruitzicht. Helaas is Allinq de verantwoordelijke partij voor de afhandeling van dit probleem. 
Wij zijn op dit moment slechts een doorgeefluik. :sweat:

Hoi Lisa, ook zeker geen persoonlijk verwijt richting jou. In dit topic lees ik dat je volledig inzet en ik snap dat je in deze volledig afhankelijk bent van anderen.

 

Probeer alleen aan te geven dat de verantwoordelijke partij niet door de klant is aan te spreken. Zij kan daar dus niet naar toe reageren. De enige manier waarop ze die partij kan benaderen is via jou.

Ik zou me daarbij niet laten afschepen met vage beloftes als " zo spoedig mogelijk".

Dat zegt namelijk niets over wanneer en of het wordt opgelost. 

Een reden voor mij om te reageren is omdat ik me de onmacht van mevrouw kan begrijpen in deze situatie.

 

Reputatie 7
Badge +17

….

Als u vragen heeft kunt u ons bellen, de melding is aangemaakt onder nummer: ****************

 

@Raim Gelukkig is dat niet aan de orde op dit moment. Mevrouw kan bellen naar Allinq. In de mail hebben ze een direct telefoonnummer vermeld. Ook is er een referentienummer bekend die doorgegeven kan worden aan de telefoon, zodat de case er direct bij gepakt kan worden. :hugging:

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Ik heb een paar dagen geleden de volgende reactie ontvangen. Omdat meer users deze post volgen, deel ik de reactie met jullie. 

“De kast is op alle mogelijke manieren geïsoleerd, de warmtewisselaar is meerdere malen schoon gemaakt en tevens is er een dakfan geplaatst. De dakfan is gisteren op 5 augustus gemonteerd aan de kast. Hierna is er een geluidstest gedaan en uit de geluidstest is gebleken dat de het geluid wat geproduceerd wordt, ruim binnen de wettelijke toegestane geluidsnorm valt.

Wij hebben de bewoonster hierover geïnformeerd.

Als er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.”

Fijn om te lezen dat -zelfs met die warme weer- het geluid gereduceerd is d.m.v. de dakfan. Hopelijk merk jij ook dit verschil. 

Reputatie 1
Badge

Ik niet maar zal  ik zal wel gek zijn  het zal er wel bij moeten horen of als ik er geen last van wil hebben maar verhuizen  en veder laat ik het hier bij punt uit 😡

Reputatie 1
Badge

Nu zeg  ik voor  het eerst  dat die minder  lawaai  maakt nu maar hopen  dat het  zo blijft blij mee 👍🙏

Reputatie 7

Dat hoop ik ook voor je.

Blij te lezen dat het in ieder geval een stukje beter lijkt.

Ik hoop dat KPN ook wat kan doen aan die haan van mijn overbuurman. Nu het raam 's nachts wagenwijd open staat is dat beest 's ochtends toch best luidruchtig en anders de kraaien wel. :confounded:

Reputatie 4
Badge +2

Mooi om te lezen dat het beter lijkt te worden en ook nog netjes opgepakt door KPN, gelet op de uitvoerige test van huidige staat.

Reputatie 6
Badge +9

Nu zeg  ik voor  het eerst  dat die minder  lawaai  maakt nu maar hopen  dat het  zo blijft blij mee 👍🙏


Hallo @Albergen kuipers. Ik neem het even over van Lisa, want die heeft vakantie. Goed om te lezen dat je eindelijk verbetering merkt. Ik duim ook dat dit zo blijft. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen met Allinq. 
 

Dat hoop ik ook voor je.

Blij te lezen dat het in ieder geval een stukje beter lijkt.

Ik hoop dat KPN ook wat kan doen aan die haan van mijn overbuurman. Nu het raam 's nachts wagenwijd open staat is dat beest 's ochtends toch best luidruchtig en anders de kraaien wel. :confounded:


Heerlijk toch, zo'n natuurlijke wekker, @wjb:confounded: Ik zou er eerlijk gezegd ook niet vrolijk van worden, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ik verre van een ochtendmens ben. 

Reputatie 7

Heerlijk toch, zo'n natuurlijke wekker, @wjb:confounded: Ik zou er eerlijk gezegd ook niet vrolijk van worden, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ik verre van een ochtendmens ben. 

Precies, ik ben ook geen ochtendmens.

Reputatie 1
Badge

Ze zijn vandaag bij de kast geweest  ik weet niet wat  ze hebben  gedaan  maar hij maakt weer veel  meer lawaai  ik hoop  dat het niet  van voor af aan begint  ik ben er echt heel erg klaar mee en juli  zeggen  wel lekker  dat ik er geen moet bellen  maar ga niet op eigen  kosten  bellen  😢😢😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 los het op

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat ik te snel heb geoordeeld  want de kast is nu mooi  stil ik denk door de warmte  sorry  hier voor  😀👍

Reputatie 7
Badge +28

 

Ik hoop dat KPN ook wat kan doen aan die haan van mijn overbuurman. Nu het raam 's nachts wagenwijd open staat is dat beest 's ochtends toch best luidruchtig en anders de kraaien wel. :confounded:

HaHaHa

Ik hoor hier kikkers, duiven, mussen en allerlei andere vogels. Wij slapen het hele jaar door met het raam open. Zo fijn om in een rustig dorp te wonen met allerlei beesten om je heen. Daar wordt ik graag in de ochtend wakker mee. 

Je zou toch maar vlakbij een snelweg of treinbaan wonen! 

Reputatie 6
Badge +9

Fijn dat de straatkast dan nu toch eindelijk stil is, @Albergen kuipers. Als je nog wel andere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je ons te vinden. 

Reputatie 1
Badge

En daar gaan we weer het is warm weer 

En de kast maakt ook weer veel meer lawaai  er zou metingen  zijn gedaan is ook gedaan  maar lekker  slim op een koude  dag zou een keer op een warme  dag ik ga niet de hele zomer  weer berichtje  doen  julie  doen  er toch  niks aan  ! Dus ik stop er geen energie  meer in als je zelf zo kast  hadden  was die al lang weg gehaald  het is leuk  dat andere  mensen  hier laat van hebben  😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 1
Badge

Weer veel last  van de internet  kast maar dat zal jullie  toch  niet tóch  niks uit maken  jullie  hebben er geen last  van als je zelf  maar  zo kast dicht bij mijn huis  hadden dan was er al lang wat gedaan   het intrzeert  jullie  ook geen ene moer als jullie  maar geen last  hebben  3😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 1
Badge

🖕😡maar hoop dat ik  niet  weer het hele  zomer  moet klagen  ze doen  er toch  niks op uit

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers. Vorig jaar bleek na onderhoud uit de geluidstest dat het geluid ruim binnen de wettelijke toegestane geluidsnorm valt. Je gaf ook aan dat je geen last meer had van het geluid. Is de geluidsoverlast weer als voorheen? Maakt de kast weer meer lawaai?

Reputatie 7
Badge +24

Ook als het geluid binnen de wettelijke norm valt kan het nog steeds verschrikkelijk hinderlijk zijn. Dus dat lijkt me een non argument. Die kast moet gewoon geen geluid produceren. 

Reputatie 1
Badge

Vindt  ik ook al doe ik het raam dicht  dan hoor  je het nog

Reputatie 1
Badge

Maar ik ga niet weer de hele zomer aan de telefoon  kom een keer geluid  test  als het warm  weer is maar  dat wordt  niet gedaan  😡😡😡😡😡👹👹👹👹👹

Reputatie 7
Badge +17

Heb er achteraan gemaild en verzocht langs te gaan op een dag dat het heet is buiten @Albergen kuipers. Begrijp dat je geen zin het om de hele zomer berichten te plaatsen of te bellen hier. Hoeft ook niet, want het is doorgezet. 

Als ik een reactie ontvangen heb, laat ik het aan je weten.

Reputatie 1
Badge

Het zal mij benieuwen  

Of hier gehoor  aan gegeven  wordt