Beantwoord

internetkast buiten


Reputatie 1
Badge

Bij mij aan het midden staat een Internet kast die maakt een bromert geluit behoorlijk irritant ik slaap al dagen niet van ik hoop dat er nu toch een keer wat aan gedaan kan worden ik ben het echt behoorlijk zat van zo kast dicht bij mijn huis 

icon

Beste antwoord door Lisa 8 August 2020, 11:31

Bekijk origineel

141 reacties

Reputatie 7
Badge +22

@Albergen kuipers welkom op het Forum, wat vervelend dat je hier hinder van ondervindt. Zou je de volgende dag een foto van deze desbetreffende wijkkast willen plaatsen? Dan kunnen we ervoor zorgen dat er een monteur wordt aangestuurd om dit probleem op te lossen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Reputatie 1
Badge
  • :cry:

     

Reputatie 7
Badge +22

@Albergen kuipers heb je nog je Forumprofiel (naam, postcode + huisnummer en klantnummer bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN) ingevuld wat ik gevraagd had? Dan kunnen we sneller actie ondernemen. Dan zal er een KPN moderator hier werk van kunnen maken.

Reputatie 1
Badge

Ik ben geen kland  van kpn 

Reputatie 7
Badge +22

Ik ben geen kland  van kpn 

Oké, het is gewoon een melding, alvast bedankt. Dan zullen we het op een ander manier oplossen.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Albergen kuipers 

Ik heb nog even wat nagezocht, je kunt beter contact opnemen met KPN netwerk.nl:

Die kunnen je eventueel verder helpen.

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Dag! Leuk dat je je vraag hier stelt, althans zo'n leuke vraag heb je eigenlijk niet. Vervelend dat de kast zoveel overlast veroorzaakt. @Dennis Schreve Bij ons is ze volgens mij aan het juiste adres. Ik ga het intern voor je doorzetten Albergen kuipers! Mijn collega's komen dan binnenkort even langs in de straat om te kijken wat er gedaan kan worden aan het geluid. Maakt de kast sinds kort (meer) geluid? 

Bedankt voor het invullen van je gegevens. Dit maakt het voor mijn collega's makkelijker om de wijkkast op te sporen. 

Reputatie 1
Badge

:joy:

Ik heb vorig zomer ook al zitten klagen over de kast wel weg kijken vindt  het zo bie zo niet dat zo grote kast in een wij bij iemand voor de deur 

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Is er toen ook al iemand langs geweest? Ik ben het overigens met je eens...Mooi is anders :sweat_smile:

Reputatie 1
Badge

Ja

Reputatie 1
Badge

Ja   ze zeggen wat een groot ding  

Maar ik wil niet weer de hele zomer aan de telefoon hanen en ze denken daar heb je haar ook 

Reputatie 1
Badge

Vannacht  weer heel veel last van die kast gehad  ik blijf maar klagen  :joy:

Reputatie 1
Badge

Nog maar een keer klagen 

Die kast heeft vanacht  ook weer een bromert  geluit  leuk hoor :rage:

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Is er nog niemand langs geweest of heeft niemand contact opgenomen? Ik heb helaas niets meer vernomen, maar zie wel dat het is doorgezet naar de juiste afdeling. Ik heb er even achteraan gemaild. 

Reputatie 1
Badge

Nee nog niemand  gezien2😥

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Albergen kuipers! Ik heb een reactie ontvangen van de achterliggende afdeling. Er is een monteur langs geweest op 14 mei. Er valt helaas niets te doen aan het geluid op dit moment. Het is een bekend probleem van dit type kast. 
Ik kan het helaas niet mooier maken dat dit. 

Reputatie 7
Badge +24

Dan maar ondersteboven rijden met de auto. Of ... overvloedig water geven 😉

Reputatie 1
Badge

Met andere woorden  ik mag  lekker  wakker liggen  ik  vindt dit geen manier  ik heb niet om zo grote  kast  gevraagd  jullie  worden  bedankt kt😡😡

 

Kan die kast ook niet ergens   anders  staan zo dat niemand er last van heeft wakker  liggen  vindt  ik ook  niet leuk 

Reputatie 7
Badge +17

@Albergen kuipers Wat verschrikkelijk vervelend dat je zoveel last hebt van de kast 's nachts. Helaas kan ik het geluid niet wegnemen, omdat de kast niet vervangen gaat worden:slight_frown: . Als de kast weggehaald kon worden of het geluid gereduceerd kon worden, dan deden we dit natuurlijk. Helaas kan dit niet en is de kast nodig om mensen uit jouw omgeving te voorzien van internet. Het enige dat je zou kunnen doen is zelf maatregelen treffen om of het geluid te dempen of om de focus van het geluid af te halen. Ik weet dat je graag wenst dat de kast verwijderd wordt of aangepast, dit gaat dus niet gebeuren. Wellicht kunnen oordopjes een oplossing bieden? 

Reputatie 1
Badge

Ik ga voor juli  geen oordoppen  in doen julie  regelen maar met die kast ik help er niet om gevraagd  zo grote  kast  voor  mijn deur 😡

Reputatie 1
Badge

Wat zou u zelf doen als u  zo grote kast  voor de deur had en lawaai had en u daar wakker  van lag ?

Reputatie 6
Badge +6

Ik ga voor juli  geen oordoppen  in doen julie  regelen maar met die kast ik help er niet om gevraagd  zo grote  kast  voor  mijn deur 😡

Misschien voor augustus?

Reputatie 1
Badge

Deze reactie  snap ik niet

Reputatie 6
Badge +6

Juli is net als augustus een maand. Of bedoelde je misschien 'jullie'?

Reputatie 7
Badge +22

Ik ga voor juli  geen oordoppen  in doen julie  regelen maar met die kast ik help er niet om gevraagd  zo grote  kast  voor  mijn deur 😡

Dit bedoelde @JuanNegro vandaar dat ie over augustus begon: 

Misschien voor augustus?

Snap je hem? 😉😁 

Reageer