Beantwoord

Is deze mail: voordeel voor thuisblijvers van KPN?

  • 9 June 2021
  • 9 reacties
  • 231 keer bekeken

Ik kreeg vandaag deze email. Het kan best oké zijn, maar ik vertrouw het niet helemaal. Vooral omdat er 'campagne@kpn' op staat. En ik vind het groene gedeelte iets te fel, maar dat is misschien een kwestie van smaak 😏. Dus ik weet het niet, maar ik meld het toch msar even

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 June 2021, 21:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik ken de mail niet maar als deze afkomstig is van een mailadres dat eindigt op @kpn.com, dan is deze legitiem. Dat maildomein kan niet worden gebruikt door criminelen. Daar heeft KPN vorig jaar of anderhalf jaar geleden veel moeite in gestoken met een bijzonder soort beveiliging. De details ken ik niet meer maar ik heb wel onthouden dat @kpn.com niet meer gebruikt kan worden door anderen dan KPN zelf.

Reputatie 7
Badge +20

@Ecaj, deze is inderdaad afkomstig van ons. Zie daarvoor ook de website, daar lees je alles over voordeel voor thuisblijvers!

Reputatie 7
Badge +22

@Ecaj, deze is inderdaad afkomstig van ons. Zie daarvoor ook de website, daar lees je alles over voordeel voor thuisblijvers!

@Bart_Z ik kijk in voordeel voor thuisblijvers!, maar als ik Film1 erbij zet staat er gewoon € 9,99 p.m. die ik dan ga betalen bij de bestelling. Waarom staat er dan niet € -9,99 p.m. voor 3 maanden? Zie hier:

Dat zal wel niet de bedoeling zijn, had liever gezien dat daar € -9,99 had gestaan. 🤔😉

Ik kreeg vandaag deze email. Het kan best oké zijn, maar ik vertrouw het niet helemaal. Vooral omdat er 'campagne@kpn' op staat. En ik vind het groene gedeelte iets te fel, maar dat is misschien een kwestie van smaak 😏. Dus ik weet het niet, maar ik meld het toch msar even

Ik heb op de site gekeken maar dan blijkt er een andere tekst te staan dan in de mail. Ik heb hem aan mezelf doorgestuurd en toen vond ik een rood slotje met een streep erdoor. Dat had ik nog nooit gezien 

Reputatie 7
Badge +22

@Ecaj heb jij een zenderpakket toegevoegd? En krijg jij dan een korting te zien? 🤔 Film1 kost € 9,99 per maand, maar zie niet staan dat het voor 3 maanden € -9,99 per maand kost. Oftewel 3 maanden gratis eigenlijk. 🤔

@Ecaj heb jij een zenderpakket toegevoegd? En krijg jij dan een korting te zien? 🤔 Film1 kost € 9,99 per maand, maar zie niet staan dat het voor 3 maanden € -9,99 per maand kost. Oftewel 3 maanden gratis eigenlijk. 🤔

Als ik weer naar de aanbiedingen ga is Film1 met €5 korting aan te zetten, terwijl er eerst €0,00 stond.. Ik wacht nog ff. Of de actie is voorbij 🙄

Reputatie 7
Badge +20

@Dennis Schreve, heb jij de mail ook gehad? Want het werkt alleen als je de mail hebt ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve, heb jij de mail ook gehad? Want het werkt alleen als je de mail hebt ontvangen. 

Nee die mail heb ik niet gehad @Bart_Z. Of ooit wel een keer gehad, maar werkte toen ook niet. Dus toen liet ik het maar zitten, maar kom hier toch maar even weer op terug. 

Reputatie 7
Badge +20

Dan had je toen aan de bel moeten trekken. Ik kan hier nu niets meer in betekenen omdat je de mail nu niet hebt gehad. :(