Kabelbreuk Einighausen door graafwerkzaamheden

  • 5 January 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Door graafwerkzaamheden op de heistraat in Einighausen zijn er 1 of meerdere kabels beschadigd geraakt/doormidden. Postcode 6142 AK. Een deel van de straat zit nu zonder KPN (internet, tv, telefonie) Dit is al vroeg in de ochtend gebeurt, de BAM heeft het gemeld. Echter nog niemand gezien om het te repareren. Wanneer ik contact probeer te leggen met KPN kom ik niet door de telefoniehulp heen, ze zeggen steeds start modem opnieuw op en beëindigen gesprek. Een modem opstarten terwijl de kabel op straat doormidden is heeft weinig zin. Mijn vraag in de chat werd dook plotseling afgebroken.

 

Ik zou graag willen weten wanneer dit gerepareerd gaat worden i.v.m. thuiswerken.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Joke85. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten en daardoor niet meer kan thuiswerken. Heb je jouw postcode en huisnummer al ingevuld op onze storingspagina? Als deze storing niet bekend is op deze pagina zou ik je willen vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik meer informatie kan terugvinden over deze kabelbreuk. Ik hoor graag van je!