Beantwoord

Kan niets inzien

• 24 september 2017
  • 11 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Hallo, als ik op mijn forumnaam tik en bv. wil uitloggen, dan kom ik daar niet bij. Is dat een bug van het forum? Ik kan wel mijn likes en volgers zien, en ook de hoeveelheid topics die ik heb aangemaakt, mijn reacties, en de badges. Maar als ik dus wil uitloggen, dan kan dat dus niet.🤔 🙄
icon

Beste antwoord door Marcia_ 26 september 2017, 12:37

Ja, klopt inderdaad! In de desktop versie moet je het wel gewoon kunnen zien. Maar Allart heeft het nog een keertje doorgegeven, dus het wordt vast opgelost 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi! Volgens mij heb je in het topic over feedback en wensen al gereageerd waar dit besproken wordt. Als je je badges aan hebt staan, kan je in de mobiele versie (afhankelijk van hoeveel badges je hebt) niet meer je privéberichten zien en ook niet uitloggen, want dat staat onder 'privéberichten'. Foutje van onze kant en dat is inmiddels doorgegeven 🙂. Bedoelde je dat inderdaad?
Reputatie 6
Badge +13
Hoi! Volgens mij heb je in het topic over feedback en wensen al gereageerd waar dit besproken wordt. Als je je badges aan hebt staan, kan je in de mobiele versie (afhankelijk van hoeveel badges je hebt) niet meer je privéberichten zien en ook niet uitloggen, want dat staat onder 'privéberichten'. Foutje van onze kant en dat is inmiddels doorgegeven 🙂. Bedoelde je dat inderdaad? Hoi Marcia, ja dat bedoelde ik.😀. Bedankt voor je hulp!😀
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb de optie om mijn badges in te zien uitgezet, maar hij doet het nog steeds niet.😒
Reputatie 7
Ik heb de optie om mijn badges in te zien uitgezet, maar hij doet het nog steeds niet.😒Nee klopt. Als ik op de laptop inzoom tot mobiele weergave komt dat hele menu ook niet 😭
Reputatie 7
Badge +27
Ooh, ik wist niet dat het zo 'erg' was! Maar ik geef het in ieder geval door, dan kunnen ze er aan werken.
Reputatie 6
Badge +13
Dank je wel Marcia!
Reputatie 6
Badge +13
Op de IPad doet alles het wel. Zal wel aan de mobiele site liggen.
Reputatie 7
Badge +27
Ja, klopt inderdaad! In de desktop versie moet je het wel gewoon kunnen zien. Maar Allart heeft het nog een keertje doorgegeven, dus het wordt vast opgelost 🙂
Reputatie 6
Badge +13
😃 😃
Reputatie 6
Badge +13
Het is inmiddels opgelost! Op de mobiele site doet ie het ook weer!😃
Reputatie 7
Badge +27
Yes, Allart zei al dat het vandaag opgelost zou moeten zijn. Heel fijn!

Reageer