Beantwoord

Kan sinds vanochtend niet bellen of gebeld worden met huistelefoon

Is er een storing bij KPN of is er iets anders aan de hand, kan helaas niet bellen en gebeld worden.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 oktober 2018, 12:39

Beste @vanherpen110865, welkom! Excuses voor deze ontzettend late reactie. Is het inmiddels opgelost of werkt het nog steeds niet? Wil je in jouw forumprofiel je telefoonnummer en adresgegevens invullen? Dan help ik je graag verder. Heb je, als het nog niet werkt, in ieder geval al geprobeerd om je Experiabox te resetten? Als laatste ben ik dan nog benieuwd of je wel een kiestoon hoort en wat de andere partij hoort als deze jou probeert te bellen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste @vanherpen110865, welkom! Excuses voor deze ontzettend late reactie. Is het inmiddels opgelost of werkt het nog steeds niet? Wil je in jouw forumprofiel je telefoonnummer en adresgegevens invullen? Dan help ik je graag verder. Heb je, als het nog niet werkt, in ieder geval al geprobeerd om je Experiabox te resetten? Als laatste ben ik dan nog benieuwd of je wel een kiestoon hoort en wat de andere partij hoort als deze jou probeert te bellen.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, werkt alles inmiddels weer? Als je alsnog wilt dat ik voor je aan de slag ga, laat je het me dan weten?

Reageer