Beantwoord

Klacht ingedient i.v.m. kapotte computer na overzetting van onsbrabantnet naar kpn

Na overzetting van onsbrabantnet naar kpn op 9 april heb ik een kapotte computer.
Monteur van kpn kon hem ook niet opgestart krijgen.
Volgens hem is hij vermoedelijk gekrest.
Hoe lossen wij dit op en wie gaat dat betalen ?
icon

Beste antwoord door PeterG 21 april 2018, 14:44

Het lijkt mij zuiver toeval dat het op zo'n moment gebeurt. Na een jaar of wat is een computer gewoon op. Mijn desktops deden het beiden na 6 jaar niet meer. Ook niet meer op te starten. Dit ligt absoluut niet aan het internet van KPN. De computer is van jouw en niet van KPN, dus je eigen verantwoordelijkheid.

Hoe lossen wij dit op en wie gaat dat betalen ?Laten repareren of een nieuwe kopen. Dat gaat KPN écht niet voor je betalen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Het lijkt mij zuiver toeval dat het op zo'n moment gebeurt. Na een jaar of wat is een computer gewoon op. Mijn desktops deden het beiden na 6 jaar niet meer. Ook niet meer op te starten. Dit ligt absoluut niet aan het internet van KPN. De computer is van jouw en niet van KPN, dus je eigen verantwoordelijkheid.

Hoe lossen wij dit op en wie gaat dat betalen ?Laten repareren of een nieuwe kopen. Dat gaat KPN écht niet voor je betalen.
Reputatie 7
Badge +18
Ik mag dan een Apple computer hebben, maar heb van de week nog mijn broer geholpen met zijn windows 10 computer,. die ook niet meer wilde opstarten.,
Probeer op te starten in de veilige modus door de shifttoets tijdens het opstarten vast te houden.
Daarna kun je kiezen uit diverse herstel mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum TiesKr! Wat vervelend dat de PC niet meer wil opstarten.

Zoals al aangegeven heeft het wijzigen van een internetprovider niets te maken met het defect raken van de computer. Als je een handig familielid of buur hebt zou ik die er eens naar laten kijken. Onze monteurs zijn niet opgeleid om computerproblemen op te lossen. Hopelijk kan het alsnog worden hersteld.
Bedankt kpn voor alle ellende,.
Op deze manier blijf ik niet lang bij kpn..

Reageer