Vraag

Klacht over storing per mail of post

• 24 april 2018
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb al jaren alles van KPN en heb de nodige klachten hierover gehad. Nu beginnen de klachten weer en ik heb een lange brief geschreven waarin ik mijn klachten heb verwoord. Deze klacht/brief is te lang om hier te vermelden en ik zou graag een e-mailadres hebben waar ik deze klacht digitaal aan kan leveren. Ik kan geen e-mailadres vinden en u kunt mij toch niet wijsmaken dat ik deze klacht op de ouderwetse manier(per post) aan u door moet geven. zeker niet in dit digitale tijdperk

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Wodan12345 en welkom hier op het Forum. Wat enorm jammer dat je problemen ervaart met onze diensten. Je hoeft vanzelfsprekend hier niet uit te weiden, als je dat niet wilt, maar ik kijk natuurlijk graag met je mee.

Zoals je wellicht hebt gezien in de topics waar KeesYagi naar verwijst is het zo dat we er voor gekozen hebben om het contact met onze klanten niet te voeren via mail. Het werd als kanaal niet veel gebruikt en we hebben daarnaast een aantal andere ingangen. Zoals je hier ziet zijn we te benaderen via een rechtstreekse chat, de telefoon, de diverse social media én dit Forum.

Het contact via deze wegen wordt als sneller en persoonlijker ervaren en daarmee is er vaak ook sneller begrip van en een oplossing voor een situatie waar jij als klant tegenaan loopt.
Reputatie 7
Badge +10
JA !
Raar maar waar, voor mij ook onbegrijpelijk.
(vreemd ook dat de vaste kpn- verdedigers nog niet gereageerd hebben)

https://forum.kpn.com/e-mail-10/klacht-indienen-per-e-mail-445634
https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212
Reputatie 7
Badge +10
Deze reactie kon ik al voorspellen.

Maar dan even dit concrete geval, hoe krijg je een uitgebreide tekst over de kwestie van de vraagsteller naar de KPN.
Niet via een van die kleverige clubs in de VS (bij mij valt dat zeker af)
Niet op dit forum (vaak kan dat wel, maar er zijn gevallen dat je niet zit te wachten op de reacties hier en een echt antwoord van de KPN verlangt).
Chat, tsja, kan men daar een goed antwoord geven terwijl je wacht . . .,dat lijkt me sterk.

Dus . . afdrukken en een postzegel er op
of
de brief plakken in het chatgesprek, compleet met contactgegevens.

( dit schreef ik al eerder )
Email heeft (voor een groot bedrijf) zeker nadelen, te veel rommel cq ongestructureerd.
Maar een berichtendienst, na inlog op je eigen account, is natuurlijk wel mogelijk.
Het voorbeeld word hier beschreven :
https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212#post532725
Waar bij de opmerking dat bij een complexe vraag een goed antwoord belangrijker is dan een snel antwoord.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Kees. Ik wil hier toch even op reageren. Natuurlijk begrijp ik wat je hier van vindt en er zitten uiteraard ook voordelen aan e-mailen met een bedrijf. Voorspelbaar of niet: wij hebben er voor gekozen om dat niet te doen, om de redenen die ik hierboven uitleg.

De keuze om Facebook of Twitter te gebruiken is geheel persoonlijk. De mensen die aan onze kant van de lijn zitten zijn in elk geval uiterst bedreven in het aanhoren en oplossen van klachten en dat geldt ook voor de collega’s met wie je kunt chatten via onze site. Uiteraard geldt hetzelfde voor het Forum: je krijgt áltijd een echt antwoord.

De social media en het Forum zijn publiek, maar uiteraard is er de mogelijkheid om met privéberichten te communiceren, om privacy te waarborgen én om rustig je verhaal te kunnen doen. Je mag hoe dan ook altijd een zorgvuldige afhandeling verwachten, welk communicatiekanaal je ook kiest.

Reageer