Vraag

Kon niet inloggen

• 25 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 259 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Ik heb problemen gehad met inloggen op het forum, zowel op KPNVEILIG als op Safari. Ik gaf mijn gegevens op, maar de server reageerde niets zei ie op Safari en op KPNVEILIG kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet bekend was en Time-out kan de pagina niet openen, zoiets. Zijn mijn gegevens nog wel veilig als ik niet kan inloggen op het forum en dergelijke?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb problemen gehad met inloggen op het forum, zowel op KPNVEILIG als op Safari. Ik gaf mijn gegevens op, maar de server reageerde niets zei ie op Safari en op KPNVEILIG kreeg ik de melding dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet bekend was en Time-out kan de pagina niet openen, zoiets. Zijn mijn gegevens nog wel veilig als ik niet kan inloggen op het forum en dergelijke?Toen jij deze vraag ging stellen, ben jij ingelogd op het forum. En wat zie jij dan bij KPN Veilig staan? Kun je een screenshot plaatsen?
Reputatie 6
Badge +13
Dit is het screenshot. Bedoel je deze pagina?
Reputatie 6
Badge +13
Nu doet ie ineens weer normaal.
Reputatie 6
Badge +13
En valse-email@kpn.com is echt van het Abuseteam toch?
Reputatie 7
Badge +18
Nu doet ie ineens weer normaal.Ik denk dat je iets meer geduld moet hebben met inloggen. 😳
Reputatie 7
Badge +18
En valse-email@kpn.com is echt van het Abuseteam toch?Dat weet ik niet.
Hier heb je meer informatie over "Valse emails." Dan kun je deze eens raadplegen als je weer twijfelt. 😳
Reputatie 6
Badge +13
Oké Dennis!

Reageer