Beantwoord

KPN actie op samsungTV

• 20 november 2017
  • 10 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik kreeg een mailtje van KPN dat ik met een actiecode met een fikse korting een Samsung 4K tv kan kopen.
Is deze mail ok of is het phishing mail?
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 november 2017, 08:59

Goede vraag, Jo! Dit is inderdaad een mail van ons. We sturen regelmatig entertainment nieuwsbrieven naar alle klanten die interactieve tv van ons afnemen. In de nieuwsbrief van 17 november stond deze actie met code. Die code, KPNTV, is te gebruiken op een aantal (door Samsung) geselecteerde 4K tv's. Je kunt het aanbod zien, en bestellen, op de link die gjtm al gaf: shop.samsung.com/nl/kpnpromo. Deze actie loopt tot 1 december.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
https://shop.samsung.com/nl/kpnpromo
In dit geval geen phishing. 🙂
Reputatie 3
Badge +3
Ik heb niks ontvangen ik wil ook wel graag een mailtje met een code
Gjtm..........idd is dit de link in de mail....ik heb contact gezocht met kpn en Samsung en niemand weet hiervan!!! Vreemd toch?
Op de officiële site van Samsung (als je via Google gaat) is er ook niets te vinden, dus alleen via de link........
Mike...als jij het wilt proberen...de code is KPNTV?
Reputatie 7
Badge +12
Actie lijkt me gewoon echt. Jammer dat de TVs 50Hz paneeltjes hebben, want de prijzen zijn best scherp.
Reputatie 7
Badge +27
Goede vraag, Jo! Dit is inderdaad een mail van ons. We sturen regelmatig entertainment nieuwsbrieven naar alle klanten die interactieve tv van ons afnemen. In de nieuwsbrief van 17 november stond deze actie met code. Die code, KPNTV, is te gebruiken op een aantal (door Samsung) geselecteerde 4K tv's. Je kunt het aanbod zien, en bestellen, op de link die gjtm al gaf: shop.samsung.com/nl/kpnpromo. Deze actie loopt tot 1 december.
Top..... dank voor je antwoord.
Ik ga bestellen ???
Actie lijkt me gewoon echt. Jammer dat de TVs 50Hz paneeltjes hebben, want de prijzen zijn best scherp.
Hrh...wat bedoel je? Ik ben een leek op tv gebied ?
Reputatie 7
Badge +12
Het aantal hertz geeft de refresh rate aan: het aantal beeldjes per seconde dat de TV kan weergeven. In TV land zijn er twee gangbare refresh rates: 50Hz en 100Hz. Een TV met 100Hz geeft een beeld vloeiender weer. Bij slechte 50Hz TV’s kan bijvoorbeeld wanneer je voetbal kijkt een bal ovaal lijken wanneer deze geschoten wordt, of kunnen er hele kleine haperingen te zien zijn. Tegenwoordig gebruiken de fabrikanten slimme technieken waardoor dit veel minder opvalt. Bij Samsung noemen ze dit Picture Quality Index. Bovendien is niet iedereen hier even gevoelig voor. Ik ben hier wel gevoelig voor, dus ik wil zelf geen TV met een 50Hz paneel.

Laat je koop niet alleen afhangen van dit verhaal. Zoals ik al zei zijn de TV’s namelijk wel scherp geprijsd. Mocht je toch erg gaan twijfelen, ga dan gewoon eens kijken bij de Mediamarkt 😉
hrh...thnx, op naar de media markt?

Reageer