Vraag

Kpn FON verbindingsproblemen

  • 27 maart 2018
  • 1 reactie
  • 407 keer bekeken

Onlangs heb ik de KPN FON WiFi app vernieuwd (naar versie 2.1.3) op mijn iPhone 6s. Sindsdien krijg ik steeds ‘(504) er is iets mis gegaan bij het verbinden met deze hotspot’ zodra ik buitenshuis ben. Ik ben ingelogd. De oude app werkte perfect.

Iemand dezelfde problemen?’

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi incognito. De app van KPN geeft helaas wisselende resultaten.
In sommige gevallen verwijzen we naar de app van FON zelf. Daar kun je met dezelfde gegevens inloggen en die is technisch nagenoeg gelijk aan de 'oude' KPN Fon app.

https://itunes.apple.com/nl/app/fon-for-members/id478267641?mt=8

kun je die eens proberen? Wel graag de andere app verwijderen omdat die elkaar in de weg kunnen gaan zitten. :-)

Reageer