Vraag

KPN klantenservice drama

  • 12 June 2020
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik denk dat de mensen die op de klantenservice werken hardwerkende en goedwillende mensen zijn. Maar wat een drama in de dienstverlening. 24 uur service wordt beloofd maar dat is je reinste onzin. Na vele problemen met kpn installaties bij verschillende verhuizingen.. mag nog steeds een actieteam 'hoe houd je mensen eenvoudig tevreden' komen.

Uren zoeken naar gedoe met de tv, alle websites doorlopen, ga je bellen omdat het niet te verhelpen is, krijg je een mobiele bot aan de lijn die je smsjes stuurt met weblinks die iedereen die kan typen, zelf al gevonden had. Als.dat het probleem zou oplossen, zou niemand vrijwillig in de wacht staan en.bellen.

 

Zeg dan gewoon dat je geen 24 uur service hebt, dan hoef ie ook niet 10x te bellen met steeds een andere vraag.in de hoop om hulp en continu worden uitgeschakeld door een bot. Echt asociaal. Prima als je geen dienstverlening hebt savonds, maar misleid mensen dan niet

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Helaas schijnt dat de nieuwe trend te zijn bij bedrijven. Kpn is wat dat betreft niet de enig Men schijnt niet te begrijpen dat een goede klantenservice zo belangrijk is. Gelukkig ben je hier terecht gekomen. Kunnen wij(forumleden) iets voor je doen?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Kpn drama, welkom! Wat jammer om te lezen dat je je zo ongehoord voelt! En dan duurt een reactie op het forum ook nog zo lang.. We hebben het op dit moment best druk, mijn excuses hiervoor! Kan ik je op dit moment nog ergens mee van dienst zijn? We helpen je graag.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels afgehandeld is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het me dan vooral weten.Â