KPN onbereikbaar

  • 19 March 2020
  • 9 reacties
  • 340 keer bekeken

Ik probeer de hele ochtend KPN te bellen op het nummer 088-0402 maar ik krijg geen bandje, kiestoon, hoofdmenu, niets, maar ik zie wel dat er verbinding wordt gemaakt. Klopt het dat er een storing is. Ik kan er niets over vinden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Marisca11 het gratis nummer van KPN klantenservice is 0800 0402, dus niet een 088 nummer.

Sorry een typfout, ik heb ook 0800 0402 gebeld. Gister lukte het me nog wel

Reputatie 7
Badge +21

Nu de winkels gesloten zijn, kan het op 0800 0402 erg druk zijn. Kunnen de mede forumleden je misschien helpen, wat is je probleem/vraag? Ook KPN moderators zullen hier reageren.

Mijn vraag is hoe het kan da ter gister wordt aangegeven dat er een nieuw IPhone 8 geleverd kan worden bij mijn nieuwe abonnement, maar ik vanmorgen bericht krijg dat hij er niet meer is en jullie geen idee hebben hoe lang het duurt. Ik heb mijn abonnement verlengd van maandelijks naar 2 jaar vast inclusief mobiel. En zit erg omhoog. Dit is een leentoestel en moet weer terug, zsm vandaar

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Marisca11, welkom hier. Er zijn wat problemen met de telefonische bereikbaarheid op het moment. Er wordt hard gewerkt om dat op te lossen. Excuses daarvoor.

Door het coronavirus de levering van toestellen een uitdaging aan het worden. Dat er dan in de eerste instantie wordt aangegeven dat het geleverd kan worden is dan slordig. Op welke iPhone 8 gaat het specifiek? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn gegevens aangepast maar kan geen klantnummer vinden. Het gaat om de IPhone 8 het liefste goud of rosé en anders wit 64 GB

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Marisca11, excuses voor de late reactie. Je hebt dus de iPhone 8, 64GB, Gold besteld. Bij mij staat er nog altijd “levertermijn onbekend”. Ik kan niet anders dan je adviseren om de bestelstatus in de gaten te houden.

Gezien de ontwikkelingen rondom het virus (wereldwijd) verwacht ik dat de levering van iPhones (uit China) met een week of 6 weer op gang zal komen. De containerschepen doe er ook niet ff een dagje over...

Kun je niet zolang wachten annuleer de verlenging dan (dat annuleert ook de toestelaanvraag) en bestel een ander merk.

De enige die nog iPhones levert zijn de Apple stores (oude voorraad; die krijgen ook niks nieuws binnen). Momenteel levert Apple niet aan andere retailers.

Dank voor je reactie