Beantwoord

KPN Vandaag

Al enkele dagen laadt de pagina van KPN Vandaag niet of zeer traag bij de onderdelen NOS en nu.nl
Is dat alleen bij ons of komt het meer voor?
icon

Beste antwoord door Vikash 25 september 2018, 16:37

Helaas was de oplossing voor deze storing van korte duur. Op dit moment is er opnieuw een storing op www.kpnvandaag.nl waardoor deze website momenteel niet beschikbaar is. We hebben dit opnieuw doorgezet en kijken naar een goede oplossing voor dit probleem. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hier hetzelfde probleem.

Ik heb begrepen dat KPN al met dit probleem bezig is.

Piet.
Reputatie 2
Heb er ook al enige dagen last van. Ik snap niet dat ze ons niet kunnen informeren? Dan hoef je ook niet te gissen.😭
Reputatie 7
Badge +18
Zojuist getest, gaat razendsnel hier.
Reputatie 2
Bij mij is hij ook razend snel maar op diezelfde begin pagina wordt nu.nl en nos.nl niet geladen verder werkt die pagina uitstekend.. Dat is in FF en Chrome zo.
Reputatie 7
Badge +14
Op dit moment is er een storing waardoor de apps nu.nl, nos en nos sport zijn momenteel niet te benaderen via https://www.kpnvandaag.nl. Je zou nog kunnen proberen om de cookies en cache leeg te halen van jouw browser. Dat zou het probleem kunnen verhelpen. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Reputatie 7
Badge +14
Deze storing is inmiddels verholpen. Mocht het bij jou nog niet werken dan horen we het graag van je!
Reputatie 2
Vikash schreef:

Deze storing is inmiddels verholpen. Mocht het bij jou nog niet werken dan horen we het graag van je!

Geweldig, hij draait weer als vanouds. Bedankt voor de melding.☺
Reputatie 2
Alweer wordt KPN Vandaag niet goed geladen, Dit in zowel Firefox als Chromium.: sob:
Reputatie 5
Badge +7
Hier hetzelfde probleem. De storing van enkele weken geleden is dus weer terug.

Piet.
Reputatie 4
Ook hier maar even reageren.
Een bug die met enige regelmaat terugkeert behoeft blijkbaar een aanpak die dat voorkomt.
Hopelijk wordt dat deze keer serieus aangepakt.
Reputatie 7
Badge +14
Er is op dit moment inderdaad een storing waardoor er in de modules NU.nl, NOS.nl & NOS Sports wordt geen nieuws getoond. De eerste meldingen zijn vanochtend al binnengekomen en we hebben dit inmiddels al doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit laten weten.
Wanner wordt het probleem opgelost? Ik heb nu al 3 dagen.
Reputatie 7
Badge +14
Helaas is deze storing weer terug. We werken aan een oplossing 😥
Reputatie 7
Badge +14
De storing is inmiddels verholpen. De modules NU.nl, NOS.nl & NOS Sports zijn weer gevuld
Reputatie 4
Fijn dat het weer werkt.
Laten we hopen dat de oorzaak daadwerkelijk is aangepakt.
Reputatie 4
Sinds vandaag kan de server van KPN Vandaag niet gevonden worden.
Er valt dus niets meer te lezen.
Wat is er aan de hand?
Reputatie 7
Badge +14
Helaas was de oplossing voor deze storing van korte duur. Op dit moment is er opnieuw een storing op www.kpnvandaag.nl waardoor deze website momenteel niet beschikbaar is. We hebben dit opnieuw doorgezet en kijken naar een goede oplossing voor dit probleem. Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 4
Er is blijkbaar snel gehandeld.
KPN Vandaag werkt weer, waarvoor dank.
Reputatie 4
Is er al een melding gemaakt dat Buienradar in de pagina niet meer werkt?
Firefox is mijn browser.
Reputatie 4
De berichten in nu.nl, nos.nl/nieuws en nos.nl/sport worden ook niet meer ververst.
Het lijkt of de pagina 'op slot' staat.
Het Beurs blok is inmiddels ook leeg.
Reputatie 7
Badge +14
Goedemorgen @EvC. Ik heb het gelijk doorgeven dat het Buienradar en Beurs blok leeg zijn en dat de berichten van Nu.nl en NOS.nl/sport niet ververst worden. Ik ga er vanuit dat het zo snel mogelijk wordt verholpen. Bedankt voor het doorgeven!
Reputatie 4
Mijn dank, het werkt weer. 😎
Reputatie 7
Badge +14
@EvC Graag gedaan!
Reputatie 4
Het blok Buienradar werkt al enkele dagen niet meer.
Reputatie 5
Badge +7
Hier hetzelfde probleem met Buienradar op KPN Vandaag.

Piet.

Reageer