Beantwoord

KPNvandaag mist afbeeldingen

• 24 augustus 2018
  • 14 reacties
  • 484 keer bekeken

Waarom zie ik sinds kort op mijn startpagina kpnvandaag geen afbeeldingen meer van NOS.nieuws, NOS sport.nl en nu.nl ? ( op mijn Pc, iPad en smartphone)
Groets,
Ijsje
icon

Beste antwoord door Vikash 25 september 2018, 16:43

Helaas was de oplossing voor deze storing van korte duur. Op dit moment is er opnieuw een storing op www.kpnvandaag.nl waardoor deze website momenteel niet beschikbaar is. We hebben dit opnieuw doorgezet en kijken naar een goede oplossing voor dit probleem. Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Is bekend bij KPN, en er wordt aan gewerkt.

Piet.
Reputatie 4
Dan is mijn vraag of het een storing betreft of een transitie naar een ander uiterlijk?
KPN Vandaag is mijn startpagina die blok voor blok leger wordt. Een voorteken?
Laat KPN nooit wat van zich horen, als er zoiets aan de hand is? Ik overweeg een andere startpagina, hoewel ik jarenlang met plezier van kpnvandaag gebruik heb gemaakt. Maar aan zo’n half lege pagina erger ik me blauw.
Reputatie 4
Waarschijnlijk is de ontwikkeling van de startpagina uitbesteed aan derden (ver weg) en duurt het herstellen daarom zo lang.
De rubriek van destijds - : Wat vindt u van het nieuwe KPN Vandaag? - bestaat niet meer, maar het zou prima zo weer heropend mogen worden.
Klachten betreffende de pagina keren telkens weer terug terwijl het een prima ontworpen visitekaartje voor KPN en de gebruikers hoort te zijn.
Het is een prima startpagina waar inloggen niet nodig is maar het moet wel met de tijd meegaan. Helaas gebeurt dat niet. Het blok TV Gids bijvoorbeeld is totaal overbodig.
Is er nog ergens een plek waar KPN dit soort klachten ontvangt? En kijkt KPN überhaupt mee op het Forum ?
Reputatie 4
Inmiddels is het tien jaar geleden dat KPN Vandaag het licht zag.
Een beter alternatief heb ik nooit kunnen vinden (zonder in te hoeven loggen). Kadaza is een mogelijkheid maar onoverzichtelijk.
Daarmee heeft KPN iets unieks in handen dat gekoesterd zou moeten worden maar niet de aandacht krijgt die het verdient.
Vanmorgen waren de blokjes weer gevuld. Hoera ! Heeft het gemopper hier misschien toch geholpen ?
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het bij jou inmiddels weer werkt. Mocht het bij anderen nog niet werken dan horen we dat graag van jullie!

@Ijsje mopperen helpt altijd 😉
Reputatie 4
Hetzelfde probleem doet zich nu weer voor.
Een bug die met enige regelmaat terugkomt.
Hier ook lege vakjes bij Kpnvandaag.
Ook bij mij blijven de vakjes leeg op mijn 3 computers en Android.
Als het werkt is het zo'n prachtige en handige pagina.
Met een groet,
De Zutphense Fietser,
Coos Blokhuis.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Koube. Op dit moment is er helaas een storing op deze pagina waardoor in de modules NU.nl, NOS.nl & NOS Sports wordt geen nieuws getoond. We hebben dit inmiddels al doorgezet en werken aan een oplossing. Zodra er meer bekend is hierover laat ik het weten.
Reputatie 7
Badge +17
De storing is inmiddels verholpen. De modules NU.nl, NOS.nl & NOS Sports zijn weer gevuld 😉
Reputatie 7
Badge +17
Helaas was de oplossing voor deze storing van korte duur. Op dit moment is er opnieuw een storing op www.kpnvandaag.nl waardoor deze website momenteel niet beschikbaar is. We hebben dit opnieuw doorgezet en kijken naar een goede oplossing voor dit probleem. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer