krijg veel spam

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wordt momenteel bedolven onder spam mail.

Wat.is hier aan te doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

wjb 3 jaar geleden

Als jouw mailcliënt op basis van imap met de mailserver van KPN communiceert, sleep dan die mails van jouw inbox naar de spamfolder.

Je vertelt daarmee de spamfilter van KPN dat jij die mails als spam bestempelt.

Hoe meer mensen dat doen hoe eerder de spamfilter die mails zelf ook als spam zal bestempelen.

Hetzelfde kan je ook binnen de webmail doen door op het spam knopje te klikken.

Bekijk origineel

4 reacties

Bij de meeste email clients niet veel behalve naar ongewenst sturen.
maar dat kun je blijven doen.

( ik gebruik gmail, die weet meteen wat spam is. )

ik heb ook keer voor iemand zijn kpnmail naar zijn gmail doorgestuurd.
( want er zat zo veel spam, nadat ik klaar was kon hij ze klanten meteen vinden in de mail. )

Reputatie 1

Bedankt voor het antwoord maar volgens mij heeft KPN een SPAMFILTER 

Reputatie 7

Als jouw mailcliënt op basis van imap met de mailserver van KPN communiceert, sleep dan die mails van jouw inbox naar de spamfolder.

Je vertelt daarmee de spamfilter van KPN dat jij die mails als spam bestempelt.

Hoe meer mensen dat doen hoe eerder de spamfilter die mails zelf ook als spam zal bestempelen.

Hetzelfde kan je ook binnen de webmail doen door op het spam knopje te klikken.

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie 

Reageer