Beantwoord

Luidruchtige ventilator wijkverdeelkast

• 21 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Badge
Beste,
Ik ben nieuw op dit forum maar ik zie dat er wel eerder mensen dit probleem hier gepost hebben.
Sinds een jaar of zes staat er een grote wijkverdeelkast naast mijn huis met daarin een ventilator die regelmatig voor overlast zorgt. Ik heb er al vaker contact over gehad maar omdat de kast zo dicht op het huis staat, op een meter afstand ong., blijft het geluid toch erg aanwezig. Ik vraag me af of de kast niet beter geïsoleerd kan worden want het moet toch mogelijk zijn de overlast terug te dringen voor de naaste omgeving. Ik hoop dat ik op deze manier geholpen kan worden, want via het meldingsnummer gebeurt er over het algemeen niet zo heel veel. Met vriendelijke groet,
Janine

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door JaninevdK 22 augustus 2018, 11:37

Beste Bart - meteen vanochtend kwam er een monteur langs die een stille ventilator geplaatst heeft. Dat zou eea op moeten lossen. Wat een snelle service, dank je wel!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Janine. Van harte welkom op het Forum! Ik denk inderdaad niet dat je de eerste bent die tegen zoiets aanloopt en ik kan me heel goed voorstellen hoe vervelend zoiets is. Ik ga je melding in elk geval doorzetten naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zij zullen er naar gaan kijken en hopelijk wordt de overlast dan snel minder. Ik hou je op de hoogte.
Badge
Dank je wel, Bart. Ik hoop dat er structureel iets aan gedaan kan worden, want dit speelt al sinds die kasten er staan. Wel fijn dat ik via dit forum de klacht kan melden.
Badge
Dag Janine. Van harte welkom op het Forum! Ik denk inderdaad niet dat je de eerste bent die tegen zoiets aanloopt en ik kan me heel goed voorstellen hoe vervelend zoiets is. Ik ga je melding in elk geval doorzetten naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zij zullen er naar gaan kijken en hopelijk wordt de overlast dan snel minder. Ik hou je op de hoogte.
Badge
Beste Bart - meteen vanochtend kwam er een monteur langs die een stille ventilator geplaatst heeft. Dat zou eea op moeten lossen. Wat een snelle service, dank je wel!
Reputatie 7
Badge +18
Ha, dat is heel snel. Goed om te horen en ik hoop van harte dat het met de stille ventilator beter gaat!
Badge
Dank je Ik hoop het ook van harte. Je hoort hem nog wel, vooral als het verder stil is. Ik denk dat als de kasten beter geïsoleerd zouden zijn het probleem helemaal uit de wereld is. Dat zou helemaal top zijn natuurlijk. Maar het is beter te doen nu in ieder geval.
En het is goed te weten dat ik op deze manier sneller een monteur hier heb - via de telefoon werkt niet zo goed.
Hartelijks, Janine

Reageer