Beantwoord

Mail naar aanleiding van "contact", maar ik heb zelf nooit contact opgenomen met KPN

Beste,

Vandaag kreeg ik van KPN een mail met de tekst: "Op 12/12/2017 hebt u contact gehad met een servicemedewerker van KPN" en het verzoek om een vragenlijst in te vullen.

Nu heb ik zelf gisteren zeker geen contact opgenomen met KPN, is dit phising of probeerde iemand namens mij en met mijn gegevens met de klantenservice te praten?

groeten,
Martijn
icon

Beste antwoord door Joran 14 december 2017, 17:56

Hoi Martijn, goed dat je hier navraag over doet, dat zou zomaar phishing kunnen zijn. In dit geval is het iets knulliger. Onder jouw klantgegevens staat op de 12e een notitie van een collega die per abuis de verkeerde klantgegevens heeft geselecteerd. De vraag ging over Digitenne. Er worden regelmatig enquêtes verstuurd om te achterhalen hoe goed we het doen als klantenservice. Dat is bij jou dus ook gebeurd.

Dus al met al is er niets aan de hand. Om misverstanden te voorkomen; er is niets aangepast in jouw gegevens, maar de notitie is onder het verkeerde adres aangemaakt. Sorry voor de verwarring!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Martijn, goed dat je hier navraag over doet, dat zou zomaar phishing kunnen zijn. In dit geval is het iets knulliger. Onder jouw klantgegevens staat op de 12e een notitie van een collega die per abuis de verkeerde klantgegevens heeft geselecteerd. De vraag ging over Digitenne. Er worden regelmatig enquêtes verstuurd om te achterhalen hoe goed we het doen als klantenservice. Dat is bij jou dus ook gebeurd.

Dus al met al is er niets aan de hand. Om misverstanden te voorkomen; er is niets aangepast in jouw gegevens, maar de notitie is onder het verkeerde adres aangemaakt. Sorry voor de verwarring!
Beste Joran,

Bedankt voor het antwoord, dat stelt mij gerust. Een foutje kan gebeuren natuurlijk! Geen probleem.

Vriendelijke groet,
Martijn

Reageer