Beantwoord

Mail over klantenonderzoek van KPN?

  • 22 October 2019
  • 7 reacties
  • 2366 keer bekeken

Ik heb vandaag een mail ontvangen over een klantenonderzoek  van KPN met de mogelijkheid om een oud model mobiele telefoon te ontvangen. De afzender is kpn@imediatedge.nl

Mijn vraag is of deze actie inderdaad van KPN uitgaat of dat het spam is ?
Rob7500

icon

Beste antwoord door RBxx 22 October 2019, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo  @Rob7500 

Mail van KPN komt altijd van xxxx@kpn.com en KPN geeft geen telefoons cadeau bij een klantenonderzoek. Dit is dus Spam, of beter gezegd Phishing. Nergens op klikken !!

Lees er meer over op de KPN website: Herken valse e-mail

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Rob7500, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dit is inderdaad een vals mailtje, niet afkomstig van KPN! Je kan hem doorsturen naar valse-email@kpn.com en uiteraard daarna verwijderen!

Ik heb helaas wel gereageerd. Nu heb ik wellicht een abonnement van de Lotto. Ik wil daar van af. Is dat mogelijk?

Wat heb je precies gedaan, @Sheeba 14 ? (zonder privégegevens te noemen hier, uiteraard) 

Kun je beschrijven wat er precies gebeurd is? Mocht je iets met je bankrekening hebben toegestaan stel ik voor dat je met je bank gaat praten. 

 

Dankjewel Erwin. Heb inmiddels ook KPN klantenservice gebeld. Uiteraard kwam dat onderzoek niet van KPN. Ook hij adviseerde om kontakt op te nemen met de bank om de betreffende rekening een poosje te blokkeren. Het betreft een kreditkaart. Inmiddels gedaan.

Dan hoop ik dat het zo allemaal goed afloopt, @Sheeba 14 . 

Dankjewel Erwin.