Beantwoord

mail over privacy instellingen recent gekocht kpn product

  • 10 June 2020
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Goedenmiddag,

 

krijg net een email van campagne@kpn.com, dat er laatst een product aan mij verkocht is, en dat ik mijn privacy instelling moet aanpassen, omdat er iets fout is gegaan.

het laaste prodcut dat wij hebben getegeld is overgaan in december van kpn buitengebied met een huawei router/modem naar het nieuwe kpn buitengebied in combinatie met adsl.

kunnen jullie aangeven wat er nu echt bedoeld wordt met deze mail?  En wel een beetje laat na 6 maanden als er iets niet goed is gegaan.

 

mvg

patrick Kriele

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 18 June 2020, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb dit ook ontvangen en heb ook helemaal niks besteld. Ik verwijder gewoon deze mail.

Ik in doe hier in principe ook niets mee, maar zou gezien het adres geen spam zijn, dus wil ik wel even weten van KPN wat men nu bedoelt.

en volgens de mail hebben zij iets vergeten, en moet ik het nu recht zetten. Dat vind ik wel raar.

Ja inderdaad. Dat is ook mijn gedachte.

Het zou fijn zij  als iemand van KPN misschien ook reageert?

Reputatie 7
Badge +25

Hi all, excuses voor de late reactie. Ik herken wat jullie aangeven, mijn vader kreeg deze mail ook namelijk. Ik dacht er verder niets van, maar dit is wel opmerkelijk. Mijn vermoeden is dat er per ongeluk vanuit ons een mail is gestuurd want er is niets mis met het mailadres. Ik ga dit alsnog checken en kom erop terug.

@Paul, 

 

dank voor je reactie. En laten we eerlijk zijn, beter een late reactie dan geen reactie.

ik wacht het af, ga er ook van uit dat er niets aan de hand is. Ben dus alleen in december naar zgn Hussle abo gedwongen te switchen ivm beeindigen buiten gebied 4g internet via los huawei modem.

 

gr en fijne avond

patrick

Reputatie 7
Badge +25

Hi! Zo denk ik er ook over, dus bij dezen nog de geruststelling; dit was een e-mail vanuit ons. Abuse heeft hier ook wat vragen over gekregen en zij hebben dit bevestigd. Excuses voor de verwarring!