Beantwoord

Melding geen simkaart geplaatst

  • 16 June 2020
  • 2 reacties
  • 321 keer bekeken

Ben ik lekker op vakantie ktijg ik sinds vandaag de melding " geen simkaart geplaatst" . Moet hem iedere keer opnieuw opstarten. Ik wordt hier een beetje moe van. HELP

Heb een Samsung A8

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 June 2020, 20:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @DorithJan, bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is niet de bedoeling. En al helemaal niet op je vakantie! Ben je in Nederland of ergens anders? En is dit de eerste keer dat je telefoon deze melding geeft? Ik zou dan het probleem bij de simkaart zoeken, heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen, en een andere simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we namelijk het probleem beter lokaliseren.. Indien het probleem jouw simkaart is, dan is het misschien tijd om deze te vervangen. Werkt de simkaart wel in een ander toestel? Dan zou je nog even de instellingen bij langs kunnen gaan.

Ik hoor graag van je of ik hier nog verder bij kan helpen! Zo ja, vul dan meteen even je Forum profiel aan met relevante gegevens zoals naam, postcode + huisnummer en 06-nummer.

Reputatie 7
Badge +21

@DorithJan , ik heb geen reactie meer gehad op mijn bericht. Is jouw probleem inmiddels opgelost en kan je weer optimaal genieten van je vakantie?

Reageer