Beantwoord

Monteur

  • 21 July 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Goeiemiddag! Op 8 mei 2020 is er bij mij een monteur geweest om KPN WiFi etc. aan te sluiten. Nu loopt er echter nog een kabel door de hal en de kamer omdat de monteur die toen niet mocht wegwerken ivm de 1,5 meter regel. Er is toen wel een aantekening gemaakt maar ik vroeg me af of er nu al wel een afspraak gemaakt kan worden om die kabel alsnog weg te werken. En als dat kan hoe kan ik contact opnemen om een afspraak te maken?

Groetjes Kim

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 28 July 2020, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Kim716 Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat een tijd lang in verband met Corona niet alle werkzaamheden werden uitgevoerd. Ik zou graag voor je uitzoeken hoe dat in dit geval zit en hoe we kunnen zorgen dat de kabel alsnog weggewerkt wordt. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval je postcode en je huisnummer, en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Reputatie 7
Badge +15

@Kim716 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!