Beantwoord

Na storing is het netwerk niet optimaal

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Master of disaster, Ik heb goed nieuws! Na heel wat mailtjes en telefoontjes heb ik er voor kunnen zorgen dat er vrijdag tussen 15.00 en 17.00 een monteur bij je langs komt. Deze monteur gaat ervoor gaat zorgen dat de nieuwe lijn(pair bonding) wordt opgeleverd. Houd je mij nog op de hoogte? Ik hoop op een goede afloop 🙂
Goedemiddag Marina,
Ik ben blij dat het je toch nog gelukt is.
Bedankt voor je inzet.
Ik ga je op de hoogte houden.
Telefoontje gehad.
Door uitlopen van eerdere afspraken en ziekteverzuim ging de afspraak vandaag niet door.
Andere afspraak gemaakt.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi Master of disaster, Dat méén je niet 😞 Hopelijk komen ze alsnog op korte termijn langs. Welke dag heb je nu afgesproken? Het zit niet bepaald mee en kan mij voorstellen dat je je buik er behoorlijk vol van hebt. 😥
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag Master of disaster, Zou je kunnen aangeven wat er is afgesproken? Het zou zonde zijn als je alsnog weer weken moet wachten totdat er een monteur langs komt. Ik kan dan weer contact opnemen met collega's om er spoed achter zetten.
Zojuist is er een monteur van KPN geweest. Moet zeggen een heel vriendelijk en behulpzame man.
Er waren echter wel wat problemen met de lijn die hij wilde gebruiken (gereserveerd was voor mijn adres) maar na wat uitzoeken en reparaties in 2 kasten aan de weg is het opgelost.
Dit was de snelheid vóór pairbonding:

En dit na:

Het is wel geen 33Mbps maar ik ben hier al blij mee.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Master of Disaster, Wat fijn om te lezen dat Pair Bonding inmiddels is gerealiseerd aan jouw adres. Het is al een hele mooie vooruitgang. Heeft de monteur nog iets gezegd over het verschil tussen de 33Mbit/s en de snelheid die je nu haalt? Het is in ieder geval verstandig om het de aankomende dagen eens in de gaten te houden. Mochten er bijzonderheden zijn, dan hoor ik het graag. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen.🎅🎄
Goedemiddag Marina,
Het is zeker een heel mooie vooruitgang.
En dat al zo snel terwijl ik er eerst ruim 4 weken op had moeten wachten 😉.
Ik heb zeker het een en ander besproken met de monteur.
De snelheden blijf ik in de gaten houden want het wisselt veel.
Ook een fijne dagen en een gezond 2019!

Reageer