Namens KPN gebeld door +31242006781

  • 12 April 2021
  • 1 reactie
  • 192 keer bekeken

Ik heb vorige week een vergelijkbare ervaring gehad. Ik werd een aantal keer gebeld en heb toen opgenomen. KPN zou een nieuwe verbinding bij me in de buurt hebben aangelegd en een aanbieding voor me hebben (iets met eerste 3 maanden gratis). Ik was in de eerste instantie niet geinteresserd (3x gezegd), maar ze was nogal opdringerig en ik heb me uiteindelijk toch laten overtuigen door toevoeging van gratis wifipunten. Ik twijfel nu of het wel (namens) kpn was of niet.

Het ging om dit nummer: +31242006781

 

En dit emailadres: adviesopafstandzakelijk@kpn.com onder naam van Juul Kooijmans.

Dit nummer stond in het mailtje:

Hebt u nog vragen?

Bel dan 0800-5025

Het werd ondertekend met:

Peter Aalbers
Directeur Klantenservice

 

Verder waren er wel een paar dingen die onprofessioneel waren, ik werd bijvoorbeeld nog 2x gebeld toen ik het abonnement al had afgesloten door iemand anders in hetzelfde callcenter met dezelfde aanbieding van hetzelfde nummer. Op de overeenkomst stond dit:

Kenmerk: 3333_536072

 

Was dit namens KPN of niet??

 

EDIT:


Er stond in de mail ook een onderteken-link die leidde naar finly.nl



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [origineel topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @Bas Minnema, dat is inderdaad een externe partner van ons geweest die jou gebeld heeft. Ik zal de feedback zeker doorsturen. Het is natuurlijk erg slordig dat je nog meerdere malen gebeld bent nadat het abonnement al is afgesloten.Â