Beantwoord

Nepmail gekregen

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

mail gekregen met rekening achterstand . bij open van deze mail denk je dat hij van kpn komt .
alleen als je betalen wil via de regel die in de mail staat zie je dat het een nepper is .
de achter grond van dat scherm is regenboog gekleurd en er staat een rekening nr. van de zo genaamde directeur . dus niet betalen .
ook last van diverse mails die je binnen krijgt van : winkels, reisbureaus , afslankproducten , hotels en noem het maar op . waar van sommige wel met ons mailadres maar ook met andere mailadressen .
icon

Beste antwoord door RBxx 16 September 2019, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Regel 1 bij vreemde/verdachte/onverwachte mailtjes van KPN: nooit op links klikken!
Lees de waarschuwingen op de KPN website KPN: Valse mail?
VALSE MAIL,…........... let op
Onderwerp :achterstand betaling facturen
Niet reageren weggooien nergens opklikken

De officiële site van KPN benaderen en op mijnkpn inloggen
Kijk of je openstaande facturen aanwezig zijn.
Reputatie 7
Hoi @schleichie, welkom bij ons op het forum. Het is goed om daar erg voorzichtig mee te zijn. Op de link die RBxx noemt worden een paar tips genoemd waar je op kunt letten bij mailtjes van ons (of eigenlijk juist niet van ons). Ook worden daar een aantal voorbeelden van valse e-mails gegeven, als de mail die jij hebt gekregen daar niet tussen staat kan je die doorsturen naar het adres wat daar wordt genoemd.

Ik kreeg vanochtend een email voor klant nummer 0195 185501 van : Noreply@KPN-betalingen.nl met aanmaning verzoek binnen 3 dagen te betalen €152,79 ,

Heb totaal geen Kpn producten en ben ook geen klant ,maar hinderlijk is het wel want je schrikt je kapot als je bijna 5 jaar uit schuldsanering bent en bijna vrij van BKR REGISTRATIE bent ,

Met vr groet Thomas Jansen 

Â