Beantwoord

Nepmail ontvangen voor het herstellen van wachtwoord

  • 2 February 2019
  • 4 reacties
  • 469 keer bekeken

Zojuist een email ontvangen voor een wachtwoordherstel met link. Deze is door ons niet aangevraagd.
Afzender is contact@kpnmailnl.nl
Uiteraard direkt verwijderd. Zijn er meerdere mensen die deze mail hebben ontvangen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 2 February 2019, 16:18

Bekijk origineel

4 reacties

Heb zojuist een zelfde mail van dezelfde afzender ontvangen.
Ook deze mail gekregen, en gestuurd aan valse-email@kpn.com
Hij staat er inderdaad bij:
https://kpn.com/valseemail
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag allemaal, Goed dat jullie zo scherp zijn op deze mails! We zijn inmiddels op de hoogte van deze Phishing aanval. Onze collega's van KPN Abuse hebben de benodigde maatregelen getroffen. Mocht er iemand nog een dringende of noodzakelijke vraag hebben over deze Phishing aanval, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met abuse@kpn.com

Reageer