Beantwoord

Onderhoud e-mail te laat

Krijg ik zojuist een mail dat er o verhoud aan het netwerk is bij ons in de buurt op 2-8-2017.
Dat zegt toch wat over de snelheid van werken bij de KPN hahahaha

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Koen_1 15 augustus 2017, 16:14

Goedemiddag, op dit moment kan het voorkomen dat je een e-mail ontvangt waarin gepland onderhoud met een datum in het verleden aangekondigd wordt. De oorzaak hiervan is een fout in het systeem. Je kunt deze mail negeren! Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

5 reacties

Krijg ik vandaag (15-08-2017) een melding van een onderhoudsperiode van 9-8-2017. in het verleden dus.
erg handig te weten.

Geachte heer, mevrouw,
Wij werken continu aan het verbeteren van ons netwerk. Daarmee zorgen we dat de kwaliteit van de diensten televisie, bellen en internet hoog blijft. Graag informeren wij u over werkzaamheden in uw buurt.
Tijdstip werkzaamheden
Op 09-08-2017 tussen 04:00 en 07:00 werken we in uw buurt aan het netwerk.
Goed om te weten
● Hebt u een vaste telefoon? De vaste telefoon werkt mogelijk niet tijdens het onderhoud. Gebruik in geval van nood uw mobiele toestel om 112 te bellen.
● Hebt u een alarm dat via ons netwerk loopt? Dan werkt het alarm mogelijk niet tijdens het onderhoud. Vraag uw leverancier, bijvoorbeeld uw zorginstelling, wat u het beste kunt doen.
● Maakt u gebruik van internet? Internet werkt mogelijk niet tijdens het onderhoud. Wij adviseren u om dan gebruik te maken van mobiel internet.
● Leest u al e-mails via uw mobiele toestel? Kijk op kpn.com/toestelhulp hoe u e-mail op uw mobiele toestel instelt.

Werkt uw verbinding niet automatisch na het onderhoud?
1. Haal de stekker van het modem (Experia Box) en de tv-ontvanger uit het stopcontact
2. Wacht 1 minuut en steek dan de stekker van het modem (Experia Box) in het stopcontact
3. ls het modem volledig is opgestart, werken de internetdiensten weer
4. Schakel nu uw tv-ontvanger uit en weer aan
5. Binnen enkele minuten kunt u weer tv-kijken
Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/storing voor meer informatie. Stel uw vraag op ons klantenforum (kpn.com/forum), Facebook (facebook.com/kpn) of via Twitter (@KPNWebcare). Wilt u voortaan via een sms-bericht op de hoogte gehouden worden bij storingen en onderhoud? Meld u dan hier aan. Of download hier de Klantenservice App voor iOS of Android en ontvang direct actuele meldingen op uw telefoon.
Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Admin: bericht samengevoegd met topic over hetzelfde onderwerp
Haha, hier krijg ik nét (15-8-2017) een mail dat er in mijn buurt op 9-8-2017 onderhoudswerkzaamheden zullen zijn....
🙂
Middels een email van KPN op 15/08/2017 informatie van een gepland onderhoud in uw regio, tijdstip werkzaamheden 09/08/2017.
Begrijp niet dat 6 dagen na het aangekondigde onderhoud er een email verstuurd wordt, betreffende deze activiteiten.
Ik denk dat hier toch wel iets is mis gegaan. Tot op heden heeft KPN deze fout nog niet hersteld..........

Admin: bericht samengevoegd met topic over hetzelfde onderwerp
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag, op dit moment kan het voorkomen dat je een e-mail ontvangt waarin gepland onderhoud met een datum in het verleden aangekondigd wordt. De oorzaak hiervan is een fout in het systeem. Je kunt deze mail negeren! Onze excuses voor het ongemak.
Vandaag (15-8-2017) ontving ik een mail waarin werkzaamheden worden aangekondigd. Het tijdstip waarop de werkzaamheden gepland zijn is echter al lang voorbij. Is de mail gewoon e laat of heeft KPN zich vergist in de datum?

Tijdstip werkzaamheden
Op 15-08-2017 tussen 02:00 en 07:00 werken we in uw buurt aan het netwerk.

Admin: topic samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp

Reageer