Beantwoord

onterechte kosten google play

  • 13 January 2021
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik heb een vraagje, door een fake account van iemand heb ik mijn telnmr doorgegeven waardoor er 19,99 (downloads google play store)=kosten in de KPN App staat bij google play maar natuurlijk stem ik hierin niet in mee!! is het mogelijk dat ik dit bedrag niet hoef te betalen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 January 2021, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Raar want die downloads zijn normaal niet aan je telefoonnummer gekoppeld maar aan je account zelf.

 

Mocht dit gehacked zijn oid dan METEEN je inloggegevens wijzigen!

 

Wat nu!! want ik wil geen 20 euro betalen :((

Reputatie 7
Badge +17

Welkom @abii.030! Ik snap heel goed dat je hier niet voor wilt betalen. Ik kan de kosten op de factuur van KPN niet kwijtschelden, de kosten zijn immers terecht in rekening gebracht. Via sms werd om een bevestigingscode gevraagd en omdat deze ook is ingevoerd worden de kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden niet door ons in rekening gebracht, maar door het bedrijf dat waaraan je toestemming hebt gegeven. De kosten op de factuur gaan direct naar het bedrijf, in dit geval Fortumo.com. Je kunt bezwaar ben hen maken of eventueel bij Google Play. Zij zullen, indien ze akkoord gaan met jouw bezwaar, het bedrag weer terugbetalen aan jou via de factuur van ons. In de tussentijd moet ik je vragen de factuur van ons wel gewoon te voldoen, inclusief de € 19,99.